Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg drikker ikke Cola. Enkelt og greit fordi det er den verste brusen. EID! Nå kommer Nikkor og gjengen! Coca Cola er den verste brusen - noensinne! ******, hva er galt med deg a?! lame opp lamern litt til a lamar fra hamar, du er en gay2k Personangrep. Rapportert. Til deg Nikkor: Jeg drikker alt - bortsett fra Cola, Fanta Exotic, Fanta Lemon og Dr. Pepper. Min personlige favoritt er Sprite. Jeg er ekspert på Sprite! Kunne smake forskjell fra den vanlige Spriten, den blå og den grønne. Den grønne var best av de tre. Den hadde en konsistens som ga en herlig ettersmak. Dessverre var de fargene bare limited edition. Godt nok svar? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 TAMM??? Analfabet??Aldri to m'er i slutten av et ord Les rettningslinjene. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har nettopp gjort et lite forsøk. Jeg kjøpte en 2L Coca Cola på Rimi. Har drukket rundt halve flaska (forseglingen var brutt i ca 3-4min) før jeg begynte med dette eksperimentet. 1. Jeg trykket flaska sånn passelig sammen (den er av myk plast, det vet vel alle), til det nesten ikke var noe luft igjen i flaska 2. Skrudde på korken så hardt jeg kunne (Tja, det er jo en del nerdemuskler i meg, skal jo bære skjerm og pc på datatreff ) 3. Satte flasken oppned i et 1/2L glass 4. Sette på en stoppeklokke, og vente.... Vente... Høre på musikk.. Surfe forum... Reaksjon; Plastikken begynner å "smelle", som i at plastikken blir presset ut igjen. Joda, man kan se inn i flasken at det bruser ganske godt der inne. Nesten som om man har colaen i et vanlig glass. Men flasken er jo oppned?! Jeg må legge til at flasken ikke er 100% vannrett, vanskelig å få til når flasken er bananformet. Flasken står vel i ca 85grader posisjon. Gradvis som minuttene går, så spretter flasken ut til sin vanlige form. Dette tok ca 9minutter. Da har jeg bevist engang for alle at flasker med kork uten den plastikk pakningen er langt i fra tett! Litt synd egentlig.. Men da vet jeg det, er vi ikke 10 venner som samles for pizza og en film hjemme hos meg, så skal jeg aldri kjøpe 2Liters colaflasker mer. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 har man opnet en cola flaske skal man drikke den iløpet av dagen, hvis man er får pysete til å drikke på en 1,5L på en dag, må man kjøpe en 1/2L eller 1 L ehh, 1,5L på en dag er jo totalt flaut, rekorden min er 5 min og 14 sek:lol: Jeg vet om en som slår deg... 11sek! 1.5l! Har en film fra et lan! Søk på DC etter cola, da finner du det sikkert! Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hvem er så blasfemisk at de lar cola stå i flere dager med brutt forsegling??? . nice one Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har man opnet en cola flaske skal man drikke den iløpet av dagen, hvis man er får pysete til å drikke på en 1,5L på en dag, må man kjøpe en 1/2L eller 1 L ehh, 1,5L på en dag er jo totalt flaut, rekorden min er 5 min og 14 sek:lol: Jeg vet om en som slår deg... 11sek! 1.5l! Har en film fra et lan! Søk på DC etter cola, da finner du det sikkert! DET er blasfemi. Cola skal nytes, ikke "tvinges" Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Personangrep. Rapportert. Spring hjem til mamma og få trøst du! hvordan er det mulig å drikke 1,5 liter på 11 sek??? Kjenner du smaken idet hele tatt??? Kjenner en som var med i en konkuranse og drakk nesten 1,5l på svært kort tid, men som tapte pga at han ikke orka siste slurken og spydde som en gris Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har nettopp gjort et lite forsøk.Jeg kjøpte en 2L Coca Cola på Rimi. Har drukket rundt halve flaska (forseglingen var brutt i ca 3-4min) før jeg begynte med dette eksperimentet. 1. Jeg trykket flaska sånn passelig sammen (den er av myk plast, det vet vel alle), til det nesten ikke var noe luft igjen i flaska 2. Skrudde på korken så hardt jeg kunne (Tja, det er jo en del nerdemuskler i meg, skal jo bære skjerm og pc på datatreff ) 3. Satte flasken oppned i et 1/2L glass 4. Sette på en stoppeklokke, og vente.... Vente... Høre på musikk.. Surfe forum... Reaksjon; Plastikken begynner å "smelle", som i at plastikken blir presset ut igjen. Joda, man kan se inn i flasken at det bruser ganske godt der inne. Nesten som om man har colaen i et vanlig glass. Men flasken er jo oppned?! Jeg må legge til at flasken ikke er 100% vannrett, vanskelig å få til når flasken er bananformet. Flasken står vel i ca 85grader posisjon. Gradvis som minuttene går, så spretter flasken ut til sin vanlige form. Dette tok ca 9minutter. Da har jeg bevist engang for alle at flasker med kork uten den plastikk pakningen er langt i fra tett! Litt synd egentlig.. Men da vet jeg det, er vi ikke 10 venner som samles for pizza og en film hjemme hos meg, så skal jeg aldri kjøpe 2Liters colaflasker mer. du tenker ikke på at kullsyre blir gass, når du bøyer flaska slik, så vil flaska trekke ut kullsyra av brusen, det du fikk i flaska di var nok bare kullsyre, og ikke luft... så selv om du har en 100% luft-tett flaske, så vil det samme skje... prøv det samme med rent vann... jeg vet om noe du kan gjøre: fyll en flaske med vann bøy flaska slik du gjorde med den andre legg den i en bøtte med farget vann vent til dagen etter er det kommet farget vann inn i flaska, så er den ikke tett, er vannet i flaska like klart, så er den tett hvis det er farget vann i flaska, så har du bevist at de ikke er tette Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 .. og sette flaska opp ned, sidan kullsyra går opp. aheahehae.. også må du snu antenna oppned hvis du får oppned bilde på TV'n!! En ting jeg vet hjelper er å la flaska stå rett. Ikke ligge, for daer det mer overflate kullsyra kan komme ut av.. Åpne flaska så få ganger som mulig, og behandle den som om det var C4.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) ha flaska minst mulig oppe, ikke bare åpne den minst mulig, det bygger seg opp ett trykk inne i flaska, som slipper ut da du åpner, når du lukker, så bygges det opp ett nytt trykk, som er mindre enn det første. når du har flaska åpen vil det fortsatt bygges opp ett trykk, men det slippes ut i det fri sett flaska opp ned, så kommer brusen ut, og ikke kullsyra Endret 4. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Min personlige favoritt er Sprite. Jeg er ekspert på Sprite! Kunne smake forskjell fra den vanlige Spriten, den blå og den grønne. Den grønne var best av de tre. Den hadde en konsistens som ga en herlig ettersmak. Dessverre var de fargene bare limited edition. Da må det være flasken som utgjør forskjellen, for det var samme Sprite oppi alle flaskene.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 du tenker ikke på at kullsyre blir gass Kullsyre er vel gass? Men det glemte jeg å skrive, hver gang flasken utvidet deg så boblet det i brusen akkurat på samme måte som om luft kom inn korken og opp i den delen det var luft fra før. Alle har vel drukket vann i fra sånn vanndispenser, der bobler det i vannet når du trykker på tappen så vannet kommer ut. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Bare synd at cola skal inneholde så sykt mye dritt.. Er jo maksimalt usunt, men vil aldri klare å slutte.. Endret 4. juni 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 du tenker ikke på at kullsyre blir gass Kullsyre er vel gass? Men det glemte jeg å skrive, hver gang flasken utvidet deg så boblet det i brusen akkurat på samme måte som om luft kom inn korken og opp i den delen det var luft fra før. Alle har vel drukket vann i fra sånn vanndispenser, der bobler det i vannet når du trykker på tappen så vannet kommer ut. hadde det vært gass, så hadde det ikke holdt seg i brusen så godt, men det blir veldig fort gass. det er væske når det er i brusen, og kommer ut i gass-form Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 TAMM??? Analfabet??Aldri to m'er i slutten av et ord Jo. Hvis du skal skrive hammer f.eks og ombestemmer deg.... he he.... "hamm".... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hæhæhæ!! Oioi.. "Hamm".. Tihi.. Prøv å si den høyt for deg selv, så blir det morsomt.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 også hvis man sier: hmm.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 "Hmm" blir noe annet igjen, fordi det er en lyd. Man sier jo somregel også "brommmm" og "vrooommm". Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er vell fordi du ikkje får flaske korka heilt tett, slik at kullsyre siv ut i løpet av natta. Trur det skal hjelpe å skru godt igjen korka og sette flaska opp ned, sidan kullsyra går opp. Funka dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå