Nikkor Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hver gang jeg åpner en cola flaske og setter den i kjøleskapet i noen dager blir den helt tamm.... Samme hvor hardt jeg skrur igjen korken, hvorfor blir den det:/? Nesten ikke noe mere kullsyre joh Endret 15. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Samme skjer vel med fanta og solo Dette er den fjerde cola-tråden på to dager? Gratulerer! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Dette er den fjerde cola-tråden på to dager? Gratulerer! Så det...men lurt på det lenge og lagde først tråden nå... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er vell fordi du ikkje får flaske korka heilt tett, slik at kullsyre siv ut i løpet av natta. Trur det skal hjelpe å skru godt igjen korka og sette flaska opp ned, sidan kullsyra går opp. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Er vell fordi du ikkje får flaske korka heilt tett, slik at kullsyre siv ut i løpet av natta. Trur det skal hjelpe å skru godt igjen korka og sette flaska opp ned, sidan kullsyra går opp. Noted Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er fordi Coca Cola Company vil at du skal drikke colaen din opp fortere og heller kjøpe ny Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 selger ikke microplex sånn fin ting du pomper på trykk igjen så kullsyra ikke går ut? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Tenkte på det, kanskje jeg kjøper enn Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 har to sånne jeg slipper jeg det å måtte vaske den ene på lan. nå kan jeg ha en til colaen og en til fantaen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hvem er så blasfemisk at de lar cola stå i flere dager med brutt forsegling??? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 har man opnet en cola flaske skal man drikke den iløpet av dagen, hvis man er får pysete til å drikke på en 1,5L på en dag, må man kjøpe en 1/2L eller 1 L Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hehe, jeg pleier faktisk og drikke cirka 2 1,5l med cola når vi har i kjøleskapet. Men så var det tilbud på joker for noen dager siden så jeg kjøpte inn litt... Så lot jeg alle stå i kjøleskapet...og tok ut 1 stk når jeg var på lan... Når jeg våknet var den varm og hentet derfor en ny og satt den gammle tilbake i kjøleskapet fordi jeg ikke orket og vente på at den som var åpnet bli kald... Sånn nå vet dere det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er en slik du trenger. Cola "dauer" mye fortere enn andre bruser synes jeg (litt dumt i grunnen) Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 TAMM??? Analfabet?? Aldri to m'er i slutten av et ord Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvorfor drikke cola? Solo er tingen! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 har man opnet en cola flaske skal man drikke den iløpet av dagen, hvis man er får pysete til å drikke på en 1,5L på en dag, må man kjøpe en 1/2L eller 1 L ehh, 1,5L på en dag er jo totalt flaut, rekorden min er 5 min og 14 sek:lol: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg drikker ikke Cola. Enkelt og greit fordi det er den verste brusen. EID! Nå kommer Nikkor og gjengen! Coca Cola er den verste brusen - noensinne! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Ja hver sin smak... Hvilken brus liker du da? Endret 15. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Jeg drikker ikke Cola. Enkelt og greit fordi det er den verste brusen. EID! Nå kommer Nikkor og gjengen! Coca Cola er den verste brusen - noensinne! ******, hva er galt med deg a?! lame opp lamern litt til a lamar fra hamar, du er en gay2k ##Melding fra moderator: Jeg er dum ## Endret 14. september 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå