Prizefighter Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Ingen som vet? Jeg må nesten vite nå.. Arctic Alumina Termisk Lim + AC3 ? Arctic Silver Termisk Lim + AC3 ? + noen minnekjølere skal passe til vannkjølingen, hjelp meg litt her Endret 15. mars 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Slutt å bumpe, da blir bare tråden stengt. Du kan ta en dråpe superlim i hvert hjørne og as5 på core og sette på. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Slutt å bumpe, da blir bare tråden stengt. Du kan ta en dråpe superlim i hvert hjørne og as5 på core og sette på. Hvis jeg sier jeg skal bestille inn sinks og termisk lim, hvilken lim skal jeg ta til Ac3'en min? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ? Du skal enten bruke termisk lim eller superlim. As limet er bra. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 jeg tenkte på termisk lim, men det er 2 typer, hvilken skal jeg blande med AC3, og hvilke ram kjølere til 9800xt må jeg ta siden jeg får vannkjøling og jeg tror ikke 9800xt har det siden den har bare 1 stor kjøler.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Termisk lim skal ikkje blandast, trur det er mykje det samme ka for ein du tar. Om du vil spare, så tar du berre AS og litt superlim i hjørnene som tidligare nevnt. Disse ribbene er sikkert bra. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 superlim kan fungere ja, men da får man de aldri av igjen eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå