Blib Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ja, jeg gidder da ikke stresse mer med dumme programmer som ikke oppfører seg slik de skal og kjører da en formatering. Men jeg vil gjerne ha med meg kalenderoppføringene og meldingene. Hvordan overfører jeg alt sammen til PC på en enkelt måte slik at det blir enkelt å legge det tilbake på rett sted etter formatering? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Veit ikke hvordan det blir når telefonen er "ny", men du kan vel synkronisere den med MS Outlook. Da lagres kalenderoppføringene og kontaktene der... Så kan du synke senere.. Men er som sagt ikke sikker på hvordan det går med en "ny" telefon på gamle filer - bør gå! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nokia pcsuite for nokia 6600 tror jeg gjør jobben ganske bra. Tror det er det beste, er eget valg for å ta backup av telefonen der Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kalender kan du synkronisere med outlook. Meldingene ligger i c:\system\mail\index (e: hvis du har de på minnekortet) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Argh, jeg får ikke synkroniseringen til å fungere. Det bare står noe ala "Kn ikke åpne Outlook". Hva er feil? Backup via det programmet fungerer forresten ikke i det hele tatt. "Oppstod en uventet feil" Endret 14. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Okay, jeg har nå greid å få til synkronisering med Outlook Express. Men det er jo kun kontakter, jeg treger hovedsakelig oppgaver. Noen tips? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Oppgaver ("Gjøremål" på 6600) og kalenderoppføringer blir jo også synkromnisert med outlook... men det er ikke kalender i Outlook express da Lenke til kommentar
raygun Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, jeg gidder da ikke stresse mer med dumme programmer som ikke oppfører seg slik de skal og kjører da en formatering. Men jeg vil gjerne ha med meg kalenderoppføringene og meldingene. Hvordan overfører jeg alt sammen til PC på en enkelt måte slik at det blir enkelt å legge det tilbake på rett sted etter formatering? har ikke vært borti noen tredjepartsprogrammer for gjøremål,men for meldinger finnes det et program som heter MessageSaver som konverterer alle mld til .txt og sender til pc-en.. ellers kan du bruke Fexplorer/SeleQ og gå inn på C:\system\mail (E:\ -hvis du har meldingene på minnekortet) og kopiere hele katalogen der.. Formater tlf og legg tilbake hele mappa.. da har du alle mld dine igjen.. håper dette hjalp.. Raygun Lenke til kommentar
jac Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Noen som vet i hvilken fil kontaktene ligger? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hmm, jeg kan forresten si at problemet mitt ble løst. Jeg reformaterte hele PCen, la inn Outlook og Nokiaprogramvaren på nytt og da, plutselig!, fungerte synkronisering. Ingen anelse hvor kontaktene ligger tho. Er du skikkelig desp kan du overføre kontaktene til PIN-kortet for så å overføre tilbake senere hvis du skal formatere Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Gjør som meg, jeg satt meg ned og skrev ned hver og en av de små buggerne i lista mi i et word dokument... Da vet jeg at jeg har det som backup senere også.. (printa ut) Worst case er jo brann med både mobil å data inni eller noe. Men regner med at kontaktene dine blir lagret i Windows Adress book eller noe.. (leeenge sia jeg hadde Series 60 telefon) Lenke til kommentar
raygun Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Noen som vet i hvilken fil kontaktene ligger? I steden for å lete etter den fila hvor kontaktene er lagret,kopiere og senere håpe på at lim inn-funksjonen skal gjøre susen, last ned et program fra SymbinWare som heter SmartVCard... Der kan du VELDIG enkelt eksportere og importere hele/deler av kontaklista di.. Meget enkel i bruk og meget effektiv.. Til og med bildene som er forbundet med kontaktene vil bli med på "flyttelasset" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå