O_neal Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Som dere har fått med der så skal jeg oppdatere mitt chipsett Hovedkort: ABIT BH7 Chipset Intel 845PE / ICH4 Jeg har funnet fram til mitt chipset osv, og lurer på om jeg skal laste ned alle driveren som kom opp? Intel 845PE Bør jeg laste ned begge? Vist ikke, hvorfor ikke. Denne lå også under chipset, skal den også installeres? Takk for alle svar! EDIT: Liten tid gjorde at jeg skrev BIOS isteden for chipsett og beklager! Endret 14. mars 2004 av O_neal Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis alt virker som det skal ser jeg ingen grunn for at du skal oppdatere bios. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hvis du skal oppdatere BIOS må du gå på hk produsentens hjemmeside og finne ny bios der, i ditt tilfelle Abit. Men hvis du ikke har noen problemer med hk'et nå er det ingen grunn til å oppdatere. Sidene du linker til inneholder chipset drivere, noe som er noe helt annet enn bios'er. Chipset drivere bør du bestandig installere, rett etter ny install av windows. Samme med intel application accelerator. Endret 14. mars 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du laster bare ned den nyeste chipset driveren. oppdaterer hver gang det kommer ny bios til mitt kort. Den nyeste bios'en til mitt hk er revisjon 1016. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå