Gå til innhold

Pcen brannfarlig?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer rett og slett på om pcen min er brannfarlig...

Har akkurat kjøpt en ny pc..og muttern er litt hysterisk hvis den skal stå på om natten, så er det noen her som har en link til en side eller kan forklare meg om den er brannfarlig eller ikke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis en pc skulle begynne å brenne tror jeg egentlig set er liten sjans for at det er cpu tempen som har skylda som en postet tidligere, regner emd at det er psu'en som har skylda i de fleste brann tilfellene iallefall..

Lenke til kommentar

Allt elektrisk/elektronisk utstyr er brannfarlig.

Når det gjelder pc så er ikkje faren så stor. Viss noko tar får, så er det ofte defekt/nedstøva skjerm som er syndaren.

For å minske brannfaren så er det bare å bruke sundt folkevett. Ikkje la pcen støve ned, ikkje dekk den till med masse dyner, hold den unna flytande vesker og så vidare og så vidare

Endret av Mr.Elendig
Lenke til kommentar

Du får si til mutter'n din at da må hun nok skru av fryseboks/kjøleskap osv. det er like brannfarlig som en pc.

Pc'n + webserveren min står på stort sett hele tiden men jeg skrur av skjermen om natta og det har ikke brent ennå.

Kunne vært artig å finni ut hvor mange av branner her i Norge som er forårsaket av pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...