aog Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hei. Lurte på hvilken frage jeg skal bruke som bg der hvor txten skal være.. ..sliter litt med dette.. noen som vil hjelpe? Link som kan klikkes på :-D Noen som har noe å klage på om designet? Jeg tar imot alle komentarer.. ...ønsker å få best mulig ressultat Endret 14. mars 2004 av aog Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Godt spørsmål.. Det jeg ville likt å sett var et felt som var ~50% transparent, med en hvit eller annen lys farge. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 bakgrunnen bør være en mørk farge, gjerne en som finnes et annet sted på siden og (altså f.eks. mørk brun) ellers synes jeg at dette er et stort skritt i riktig retning. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Noe transparent hadde nok gjort seg ja. Håper for din del at det er den dårlige kvaliteten på bildet som gir bakgrunnen det stygge mønsteret. Lenke til kommentar
aog Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 litt transperent kunne vel funke.. nei.. det er ikke kvaliteten.. bilde skal være slik.. skal si meg enig i at det ikke er noe pent mønster, men bedre en clouds? uansett, så likte jeg det når jeg la på txt felter.. ser ikke så mye igjen av mønstere da.. Lenke til kommentar
aog Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Liten oppdatering. Hva synst dere? Traff jeg rett farge? EDIT: Oppdaget at jeg glemte dropshadow på txt feltene Endret 14. mars 2004 av aog Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hmmm.. Syns den var litt... BRUN Jeg vil gjenre ha en border rundt tekstområdene. Gjerne bare en 1px solid med litt lysere (eller mørkere?) farge. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg synes hele greia var alt for mørk, ellers så er det skjermen min (som skal være riktig kalibrert...). Prøv med hvitt transparent som bakgrunn. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hva med å ha den litt rødere ? lek deg fram Lenke til kommentar
aog Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Sier meg ferdig nå. Har et nytt prosjekt etter dette. Takker for tilbake meldinger jeg har fått. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ble fremdeles altfor mørkt og kontrastløst. Hva er forresten vitsen med den irriterende teksturen i bg? Lenke til kommentar
aog Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Må jo ha noe der Mørk, ja... men... begynner å bli lei dette designet.. vil bli ferdig, og jeg vil påstå at det ikke er det vest jeg har laget. (har en som sitter over meg som skal ha et ord med i lage også. Han er førnøyd med den.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå