Gå til innhold

Hva skal Dahle teste neste gang?

Hva skal Dahle teste neste gang  

204 stemmer

1. 1. Hva skal Dahle teste neste gang

• 17"
      44
    • 19"
      57
    • 20" og større
      35
    • Ta for seg hver enkelt produsent og deres modeller
      68

Anbefalte innlegg

Mr. Dahle har fått inspirasjon til å fortsette med testing av skjermer, og da lurer han på hva slags tester dere vil se.

Edit: Og dette gjelder selvsagt LCD-skjermer :thumbs:

Edit 2: Dahle vil gjerne presisere at det er flere enn han som tester skjermene, og vil da gjerne at jeg nevner testpanelset også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg akkurat har skaffet meg LCD, så er ikke dette så aktuelt for meg lengre. Men, jeg synes det å ta for seg ulike produsenter og deres modeller høres ut som det mest interessante, da man nå har testet de mest populære modellene i ulike størrelser, og derfor vil en ny test raskt bli en kopi av den gamle.

Lenke til kommentar

Kommer til å ta inn de nyeste modellene Anders, det finnes ikke den produsent som sender noe annet en toppmodellene :p

Har satt av plass til deg og AtW i testpanelet. Sender dere to PM om når og hvor....(vi blir ca 10 stk i testpanelet denne gangen).

Lenke til kommentar
Det er vel mest relevant med 17 og 19" med tanke på lommebøkene til folk, men jeg stemmer for 20" og større siden dette er mer gøy for testpanelet ;)

Nei, det stemmer jeg virkelig i mot! Jeg har ikke råd til å kjøpe meg en skjerm i den prisklassen igjen som var konsekvensen av forrige gang jeg testet slike ;)

Lenke til kommentar
Det er vel mest relevant med 17 og 19" med tanke på lommebøkene til folk, men jeg stemmer for 20" og større siden dette er mer gøy for testpanelet ;)

Nei, det stemmer jeg virkelig i mot! Jeg har ikke råd til å kjøpe meg en skjerm i den prisklassen igjen som var konsekvensen av forrige gang jeg testet slike ;)

Du som har en kan jo slappe helt av (eller selge den store rakkern din til meg hvis du faller for noe enda bedre :) )

Neida, vi bør vel egentlig holde oss til det folk flest har råd til. Det er kult med store skjermer, men det koster mer enn det er verdt for mannen i gata...

Lenke til kommentar

Jeg savner test av 15" LCD skjermer.

Spesielt med fokus på hvilke av de billigste skjermene som er brukbare og hvilke som er elendige.

Ser ikke noe poeng i å teste de dyre 15" for da kan man like gjerne kjøpe 17".

Ønsker meg også test av "touch screen" LCD'ene fra LG, sammen med en liten gjenomgang av bruksområder og muligheter med Touch Screen.

Har en liten ide om å bygge en liten "in-wall" PC på kjøkkenet som styres av en liten 15" touchscreen som henger på veggen :-)

Lenke til kommentar

Det å ta for seg hver enkelt produsent og deres modeller er forsåvidt en ganske grei test metode, men jeg stemte 17" pga. at jeg har tenkt å gå til innkjøp av en 17" LCD skjerm så fort jeg får penger. Dessuten er det vel kanskje 17" LCD skjermer som er mest aktuellt for folk flest med tanke på pris.

Lenke til kommentar
Stemte også for 4. valget. Samsung har jo f. eks et lass av 17", en samletest for å teste alle dem hadde vært genialt :)

ditto!

Har funnet ut jeg kan kjøpe billig LCD skjerm i USA til sommeren så jeg må begynne å spare, men hva jeg kjøper(hvis jeg kjøper) ver jeg ikke enda.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg det holder med tester av skjermer for denne gang, men slike stortester har jeg sansen for og kunne gjerne tenkt meg at Hardware.no gjorde noen slike også for skjermkort, harddisker, DVD-brennere, minne, prosessorer, hovedkort, kabinetter, tastatur og mus for budsjett, desktop og høy-ende henholdsvis. Hva med det heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...