Gå til innhold

Loop i Fruity Loops

Anbefalte innlegg

Heisann...

Holder på å lage sang i musikken på skolen... Lager

det i Fruity lloops, men det er ekstremt vanskelig å begynne!!! :cry:

Er det noen som har lyst å dele en liten loop som jeg kan jobbe ut ifra??? :roll:

Hadde vært syykt kjekt!

Også hviss noen kunne gi meg en liten,rask og enkel bruksanvisning på hvordan man faktisk lager noen kule synth'er der så hadde det vært toppers!!! :dribble:

Endret av Meg sjøl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Fruity Loops er det med en del loops..

Hør på de og jobb deg videre ifra de.

Hvilken type musikk er det?

Litt kjedelig med en country-loop hvis det er en rockesang du skal lage.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Vanskelig og begynne nei? ;) Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikk egiddet og begynne med Fruity Loops. Før eller senere, når du finner ut at det er et amatørlig program, kommer du til og få noe bedre. Start med Cubase og VST plugins du. Bruk gjerne Reason til trommer, da det ikke finnes så mange bra trommeplugins til Cubase.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt så har jeg "prøvd" både reason og cubase... Forstod myyye mye mindre de enn hva jeg forstod fl studio... det va jo sånne programmer som sånne proffe folk bruker spør du meg... Men jeg synes fl studio er sykt bra jeg(foreløpig...)

Men det er Trance sang jeg har tenkt å lage... Jeg har hørt på en del av de loopene som er i det fra før... men jeg skjønner ikke hvordan det går ann å mixe flere looper sammen... (hviss det i det hele tatt er mulig..?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...