Wipeout Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har store problemer med å overføre enkelte .avi og .mpeg filer til xbox`en via FTP. Får beskjed om "couldn`t write to file" Har prøvd både AceFTP og FlashFXP Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er nok for lange filnavn! Kutt ned på filnavnene, så skal du se det blir overført. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hadde samme problem en gang, men mener flashfxp kom da opp med en error ang. navnet, og at man da kunne velge rename! Har du den nyeste versjonen av flashfxp eller??? (bare spør ettersom jeg vet jeg har den nyeste...) Bruker du en krysset kabel eller bruker du en router eller switch mellom xbox og PC? edit: rettet noen skrivefeil Endret 14. mars 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har også dette problemet når filnavnet blir for langt :/ Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Fikk det samme problemet i sted og trodde det var filnavnet sin skyld, så jeg renamet uten hell, prøvde å boote opp evox en gang i et "desperat" forsøk, funket fortsatt ikke Tenkte så at jeg kunne jo prøve fra avalaunch, og funket det??? Yes Har aldri hatt noe problem med å overføre filer til evox før så syntes det hele var litt rart men... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Takker for innspill, når jeg kuttet ned på filnavnet så virket det. Takk for tispet! Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 For å ta denne litt videre... vet dere om et bra rename-program? dumt å manuelt forandre filnavn til noen tusen mp3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå