Blaster2k Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) <<Link>> Jeg tengte å lage meny på den nederste 'stålstripa' og kanskje til høyre på siden under den. Men uansett hva skal jeg gjøre for at siden skal se bedre ut? By the way. jeg vil ikke ha noen ilder-kast, det er så nedsykende Endret 14. mars 2004 av Blaster2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Linken funker ikke. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hurra for geocities. Klikk linken så skjønner du hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Rart, den funker her. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 det som er at geocities ikke linker direkte til bilde filer, eks. bilde.jpg. men legg bilde inn i en html fil så går det greit. hvis ikke så må du copiere linken og lime den inn på nytt i adressefeltet, så går det... hø hø Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Ok, nå funker den ikke nei. h0re geocities. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Oki, fikk det til nå - Litt overdreven bruk av drop shadow? - Børstet metall-greiene er som snytt ut av en tutorial. Am i right? - Ellers litt kjedelig header. Hva skal de greiene i bakgrunnen forestille egentlig? En fjellkjede i det fjerne kanskje? - Likte ikke den lille gradienten på venstre side.. - Lemp inn noe Lorem Ipsum. Den har potensiale, men endel arbeid gjenstår. Ikke no ilderkast, men Jam's skal du få! 3 stk! Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 - Litt overdreven bruk av drop shadow? Ja, merket det Fjerne alt av dropshadows? - Børstet metall-greiene er som snytt ut av en tutorial. Am i right? Ganske snytt ut av en tutorial, men den tutorialen jeg leste det fra hadde gråfarger, og var ikke laget med cloudes, Og den tutorialen var for å lage bare texturen ikke noe med at det skulle brukes slik. Ellers litt kjedelig header. Hva skal de greiene i bakgrunnen forestille egentlig? En fjellkjede i det fjerne kanskje? En fjellkjede ja, tok det bildet fra verandaen Hva annet kan jeg ha i bakgrunn? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Syns hele siden var litt blurrete. Ser litt ut som jeg titter på siden under vann... Blir litt ensfarget. Sprit den opp med noen kontraster. Er jo egentlig ingen side, men en header pluss litt til. Så for at den skal bli bedre er en meny og litt innhold et hot tip... Ingen ilderskala my ass Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Syns hele siden var litt blurrete. Ser litt ut som jeg titter på siden under vann... Tror det er pga. bakgrunnsbildet i headeren, men jeg har ingen idé om hva jeg skal erstatte fjellene med enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå