Gå til innhold

redd


-kga-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som har problemer med å huske detaljer i skikkelig stressa situasjoner?

Det er det mest irriterende med å være stressa/redd.

Tror det er ganske vanlig (og naturlig).

Om man feks på vei hjem fra jobb et øyeblikk er ukonsentrert og bussen foran "bråstopper" ; Tror man husker "BUSS" bedre enn detaljene i reklamen for hvorfor man har større frihet ved å reise kollektivt. ;)

Lenke til kommentar

Kom på no. Jeg har fått panikk en gang :blush:

 

Lærte meg å padle kaiak en gang. Trante på å gå rund og sånt. Var i overgangen fra barneskolen til ungdomskolen.

Jeg glemte å passe på å la en slik stropp som en drar i for å få av den saken som sitter rundt livet på en og kaiakken, den stopper vann for å komme inn i kaiakken. Når jeg da rulla rundt, og det før jeg klarte å snurre rundt igjen, og da hadde som sakt glemt og passe på at den ikke hadde kommet under duken. Det var skummelt

 

Følelsen av å ligge med hode under vann og ikke kunne komme opp igjen, det var horibelt. Fikk sikkelig panikk under vannet der. Var heldig vis andre der også da. De så at jeg febrilsd donka på kaiaken med henda, pluss en del andre ting. Gjorde det riktige med å dunke på kaiaken.

 

 

Det var en ekkel følelse. Når jeg hang under vannet sånn og ikke klarte å få av den fordømte greia så tenkte jeg faktisk at jeg kom til å dø :blush:

 

 

 

 

 

 

 

Det er den eneste gangen jeg har fått panikk, og jeg fikk ikke det føre jeg begynte å gå tom for luft og ikke klarte og komme meg rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...