genstian Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hei har vannkjøling som kjøler cpu gpu/vpu og clips men jeg vil ha 2 hoder til ram og psu prosjetene som er lagt ut på overklokking.no noen som kan svaret og helst link Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Svar på hva? Lag deg noen selv. www.zerofanzone.com Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 uuh.. er litt usikker på hva du er ute etter her... tips til vannkjøling av PSU og RAM? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg lurer på om jeg kan ha denne CPU blokka til dette hovedkortet?? Jeg tenker da på fester og slikt?! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ja den passer, Conan_Warrior. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 det var bra da vet jeg hvilke planer jeg har fremover!!! takk PsychoPat Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 uuh.. er litt usikker på hva du er ute etter her... tips til vannkjøling av PSU og RAM? nei jeg vil han hoder til og kjøle ram og psu og det er tips og prosjeter om det i overklokking.no Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) uuh.. er litt usikker på hva du er ute etter her... tips til vannkjøling av PSU og RAM? nei jeg vil han hoder til og kjøle ram og psu og det er tips og prosjeter om det i overklokking.no Du vil vannkjøle minnebrikkene? Edit: Er det noe sånt du er ute etter? Eller Endret 15. mars 2004 av BeFs Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) uuh.. er litt usikker på hva du er ute etter her... tips til vannkjøling av PSU og RAM? nei jeg vil han hoder til og kjøle ram og psu og det er tips og prosjeter om det i overklokking.no Du vil vannkjøle minnebrikkene? Edit: Er det noe sånt du er ute etter? Eller ja det er kult, hvor mye lyd lager dem og hvor skal man kjøpe det. jeg trenger hoder til den skal ha vifte fri pc i musikk må ikke pc bråke vet dere Endret 15. mars 2004 av hotstian Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Vel den dagen minnebrikken begynner å lage lyd blir jeg trist hehehe, jeg har de cooler master brikkene på skjermkortet mitt, funker kjempefint!! Til å kjøle det minnet iaf, DDR minnet på hovedkortet mitt lager veldig lite varme når jeg kjenner på de, etter en rundt DC eller noe.. Edit: PSU: jeg har en 360 W chieftech, tok å skrudde på bare den eneste jeg hører er en svak BZZT lyd, vifta er knall lydløs, det enkleste du kan gjøre er å stappe en entermax vifte, eller sette vifta som står der inne på 5 eller 7 volt (sjekk at den takler spenningene) Magne- Endret 15. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 kan jeg vannkjøle hardisker Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Vel den dagen minnebrikken begynner å lage lyd blir jeg trist hehehe, jeg har de cooler master brikkene på skjermkortet mitt, funker kjempefint!! Til å kjøle det minnet iaf, DDR minnet på hovedkortet mitt lager veldig lite varme når jeg kjenner på de, etter en rundt DC eller noe.. Magne- trenger jeg ikke kab vifter vis ram ikke lager varme,ps må jeg klokke ned vis jeg fjerner viftene. ---stian--- Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) ja, da må du lage ditt eget system, du kan se på dette: Primitiv Du tar å kliner koperrør over diskene og rundt disk bayen klin på epoxy, dette skal funke fett. Ta deg en tyr på maxbo/biltema og kjøp noe kopper rør. i riktig dimm. på nipler/rør (10mm er standard på de kablene man bruker, du kan feste slangen til kopper rørene ved å vaske dem med noe sprit, og så kline på silikon, og så dra på slangen, med 2 slangeklemmer rundt. Edit: trenger jeg ikke kab vifter vis ram ikke lager varme,ps må jeg klokke ned vis jeg fjerner viftene. du trenger ikke underklokke, men du kan jo sjekke tempraturer underveis, prøv å kjør diverse cpu, skjermkort, minne stressende tester, deretter så ser du på tempratur på de diverse tinga, og diskene.. sjekk temp på diskene, kjør også noen tester med de, eller bare kopier noen filmer edit 2, harddisker blir veldig varme viss du ikke har noe som flytter luften ut av kabinettet, en vifte bør du uansett ha, en 19 DB papst eller noe bør ikke ta skade for hørsern din Magne- Endret 15. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) ja, da må du lage ditt eget system, du kan se på dette: Primitiv Du tar å kliner koperrør over diskene og rundt disk bayen klin på epoxy, dette skal funke fett. Ta deg en tyr på maxbo/biltema og kjøp noe kopper rør. i riktig dimm. på nipler/rør (10mm er standard på de kablene man bruker, du kan feste slangen til kopper rørene ved å vaske dem med noe sprit, og så kline på silikon, og så dra på slangen, med 2 slangeklemmer rundt. Edit: trenger jeg ikke kab vifter vis ram ikke lager varme,ps må jeg klokke ned vis jeg fjerner viftene. du trenger ikke underklokke, men du kan jo sjekke tempraturer underveis, prøv å kjør diverse cpu, skjermkort, minne stressende tester, deretter så ser du på tempratur på de diverse tinga, og diskene.. sjekk temp på diskene, kjør også noen tester med de, eller bare kopier noen filmer edit 2, harddisker blir veldig varme viss du ikke har noe som flytter luften ut av kabinettet, en vifte bør du uansett ha, en 19 DB papst eller noe bør ikke ta skade for hørsern din Magne- ok jeg støydemper litt til 15db og vips takk for tipset det går fint med vann disk og og kjører kab viften rett ved siden av diskene mine | = viften - og _=disk eks |-_ |- Endret 16. mars 2004 av hotstian Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 VIL JEG HØRE PCEN MED VANNKJØLING OG JEG KJØPER 2xDETTE OG DEN I BUNN OG TOPP. + DEN TIL ALLT HOVEDMINNE OG 4 SLIKE I KAB TOTALT 2 I SIDEN MED DOBELT LAG PLATER. OG 2 (RADEATOR TIL NITROKJLING +) OG DEN Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 OK! MEN HVORFOR SKRIVER DU MED STORE BOKSTAVER?! HAR CAPSLOCKEN DIN HENGT SEG? Men? Du vil høre pcen? Når du har vannkjøling? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 VIL JEG HØRE PCEN MED VANNKJØLING OG JEG KJØPER 2xDETTE OG DEN I BUNN OG TOPP. + DEN TIL ALLT HOVEDMINNE OG 4 SLIKE I KAB TOTALT 2 I SIDEN MED DOBELT LAG PLATER. OG 2 (RADEATOR TIL NITROKJLING +) OG DEN Hva er du egentlig babler om? Formuler deg bedre da mann, tror ingen her skjønner hva i huleste du spør om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå