Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Blucom ADSL og Online spilling

Anbefalte innlegg

Lurer på om det egner seg å spille CS (og andre online spill) med Blucom ADSL 400/128 Kbps. En venn av meg har Tiscali 704/128, og pingen hans er så høy at det ikke er noe gøy å spille for det bare hakker. Sitter på et 56k modem selv og lurer på å skaffe meg Bluecom ADSL. Er det noen som har erfaringer med dem? Er det mye nedetid?

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Bluecom 1024/256

har jo syk bra ping med det! De beste serverene ligger jeg mellom 10-20 ping i cs :)

Har hatt det snart et år nå, og har opplevd nedetid 1 gang og det var bare litt på en kveld

Så jeg kan anbelfale de på det sterkeste! :)

Lenke til kommentar

Bluecom har meget stabile linjer med så å si null nedetid. Har hatt dem i litt over 2 år nå og har vel bare hatt problemer en to tre ganger.

Når det først er noe galt så har de en glimrende kundeservice.

Hva pingtider gjelder så har jeg ikke så mye å fare med da det eneste spillet jeg spiller Online er Championship Manager :love:

Lenke til kommentar
Lurer på om det egner seg å spille CS (og andre online spill) med Blucom ADSL 400/128 Kbps. En venn av meg har Tiscali 704/128, og pingen hans er så høy at det ikke er noe gøy å spille for det bare hakker. Sitter på et 56k modem selv og lurer på å skaffe meg Bluecom ADSL. Er det noen som har erfaringer med dem? Er det mye nedetid?

Takker for alle svar.

Jeg har Bluecom ADSL selv (400/128 linja), og spiller en del CS (og Battlefield online).

Ping-messig i spill ligger jeg på 20-30 på gode servere (CS 1.6).

Jeg har bare gode erfaringer med Bluecom som ISP, og nedetid har jeg ikke hatt mye av i løpet av de 2 åra jeg har hatt Bluecom.

Lenke til kommentar

Jeg sitter på 400/128-linja deres, og kan ikke klage på pingen :thumbs: 25-35 på de beste UT04-serverne. Bare det jeg spiller online.... Ang. nedetid så har det vært enkelte netter der internett har falt ut og jeg ikke har klart å få det tilbake, noe som er veldig ergelig siden jeg er veldig glad i å sitte oppe om natta på internett :p Men er jevnt over fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...