berthini Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Lurer på om det egner seg å spille CS (og andre online spill) med Blucom ADSL 400/128 Kbps. En venn av meg har Tiscali 704/128, og pingen hans er så høy at det ikke er noe gøy å spille for det bare hakker. Sitter på et 56k modem selv og lurer på å skaffe meg Bluecom ADSL. Er det noen som har erfaringer med dem? Er det mye nedetid? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har Bluecom 1024/256 har jo syk bra ping med det! De beste serverene ligger jeg mellom 10-20 ping i cs Har hatt det snart et år nå, og har opplevd nedetid 1 gang og det var bare litt på en kveld Så jeg kan anbelfale de på det sterkeste! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Bluecom har meget stabile linjer med så å si null nedetid. Har hatt dem i litt over 2 år nå og har vel bare hatt problemer en to tre ganger. Når det først er noe galt så har de en glimrende kundeservice. Hva pingtider gjelder så har jeg ikke så mye å fare med da det eneste spillet jeg spiller Online er Championship Manager Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Lurer på om det egner seg å spille CS (og andre online spill) med Blucom ADSL 400/128 Kbps. En venn av meg har Tiscali 704/128, og pingen hans er så høy at det ikke er noe gøy å spille for det bare hakker. Sitter på et 56k modem selv og lurer på å skaffe meg Bluecom ADSL. Er det noen som har erfaringer med dem? Er det mye nedetid? Takker for alle svar. Jeg har Bluecom ADSL selv (400/128 linja), og spiller en del CS (og Battlefield online). Ping-messig i spill ligger jeg på 20-30 på gode servere (CS 1.6). Jeg har bare gode erfaringer med Bluecom som ISP, og nedetid har jeg ikke hatt mye av i løpet av de 2 åra jeg har hatt Bluecom. Lenke til kommentar
berthini Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Ok, da tenker jeg at jeg bestiller Bluecom adsl en av de nærmeste dagene Noen som vet hvor lang tid det pleier og ta fra man bestiller til man har det? Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Noen som vet hvor lang tid det pleier og ta fra man bestiller til man har det? Med meg gikk det 3 uker fra jeg bestilte det, til jeg fikk meg "online". Lenke til kommentar
berthini Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Noen som vet hvor lang tid det pleier og ta fra man bestiller til man har det? Med meg gikk det 3 uker fra jeg bestilte det, til jeg fikk meg "online". Ok, det skal jeg nok klare og leve med. Lenke til kommentar
rey Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 før du bestiller bør du være sikker på at de gir bra ping på akkurat de serverene DU spiller på. Lenke til kommentar
handuet Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg sitter på 400/128-linja deres, og kan ikke klage på pingen 25-35 på de beste UT04-serverne. Bare det jeg spiller online.... Ang. nedetid så har det vært enkelte netter der internett har falt ut og jeg ikke har klart å få det tilbake, noe som er veldig ergelig siden jeg er veldig glad i å sitte oppe om natta på internett Men er jevnt over fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå