Raphaug Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 I høst kjøpte jeg en Western DIgital 160gb harddisk på komplett.no, etter 2 måneder ble denne defekt og kunne ikke brukes. Jeg sendte den tilbake til komplett, og fikk en ny pga. varefeil. Den nye jeg fikk funnket bra, helt til i går da jeg skulle starte opp. HDD led'et lyste konstant og pc'n hadde problemer under oppstart; "Detecting IDE adapters...", slik sto den lenge. Jeg skiftet strøm kabel, ide kabel, testet ny harddisk på pc'n min for å bekrefte at ikke min pc var feilen. Etterpå monterte jeg harddisken i pc'n til mamma, der den heller ikke startet. Virker som den ikke starter i det hele tatt. Så nå har jeg sendt e-post til komplett og klaget. Så jeg lurer på; Er det noen andre som har hatt problemer med samme hd? Vurderer å skifte til seagate barracuda disk, grunnet kvalitet og lite tro på western digital Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Noen som vet? Er det en produksjonsfeil på denne serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå