Kasp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) har dette kabinettet.. etter å ha montert plexiglass med 1 LED vifte i, så oppdaget jeg at "døren" forran på kabinettet der CD-ROM o.l er så så kjedelig ut, er det noen som har forslag til hvordan jeg kan gjøre denne døren litt tøffere? og evt hvordan?, verktøy er np, jeg har det meste.. Endret 14. mars 2004 av Kasp Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kjøpe denne døra da? Eller så kan du skjere ut et mønster som xell har gjort på sitt kabinett Anbefaler også case modding sidene til overklokking.no der får du nok litt inspirasjon Lykke til Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Kjøpe denne døra da? det er en sånn jeg har lagd selv, med LED vifte, det jeg lurer på er døra FORRAN.... der cd-rom o.l er...... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Må da si at det er fronten det er snakk om da, de fleste tenker på side døra når en snakker om døra. Let litt rundt så får du nokk mange gode tips, blantanet en som brukte slik en "mesh" som blir brukt i grillen på biler osv. Bare let litt rundt, det er ingen skam å låne litt ideer Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hiv ut alt sammen, og lag plexi glass i fronten Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 laker beina, låsen, lag et mønster i siden. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 som sagt: det er døren FORRAN på kabinettet som skal casemoddes der CD-ROM o.l er, det jeg lurer på er forslag til hva jeg kan ha der, og hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
tixi Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du kan jo legge i neonwire i den "sprekka" i fronten på kabinetten. jeg så at det var noen som hadde det på et bilde jeg har sett. Det ble dritkult! Du kan også skifte ut diodene i fronten Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Du kan jo legge i neonwire i den "sprekka" i fronten på kabinetten. jeg så at det var noen som hadde det på et bilde jeg har sett. Det ble dritkult! Du kan også skifte ut diodene i fronten DÆVEN, det skal jeg bestille med en gang!!!! KONGE, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå