Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv om et kamera er på vei ut så betyr det ikke at det er et dårlig kamera- eks. se på ixus400 som er på 'vei ut'- dette er blitt erstattet med et kamera som er helt likt veier 15gr mindre og heter 430.

det nye kameraet koster 1000 kr mer.

gs70 er og blir et bra kamera for den prisen du betaler nå om dagen..

Lenke til kommentar
selv om et kamera er på vei ut så betyr det ikke at det er et dårlig kamera- eks. se på ixus400 som er på 'vei ut'- dette er blitt erstattet med et kamera som er helt likt veier 15gr mindre og heter 430.

det nye kameraet koster 1000 kr mer.

gs70 er og blir et bra kamera for den prisen du betaler nå om dagen..

jada, nå lurte jeg vel egentlig ikke på om gs70 var et bra kamara, for det hviler det liten tvil om. Tenker meg allikevel alltid 2 ganger om før jeg bruker så mye penger på en model som ser ut til å være på vei ut.

Lenke til kommentar

GS70 er ett bra kamera, spesielt utendørs. Der får du strålende bilder. Innendørs er jeg ikke helt fornøyd med kvaliteten. Den blir ikke bedre enn 1CCD kamera i samme prisklasse, men det har noe med at 3CCD brikker krever mer lys enn 1CCD brikke for å gi gode bilder. Det avhenger selvfølgelig av bildebrikkens kvalitet og størrelse også, men når man ser på kamera i samme prisklasse, møter man gjerne på fenomenet at 3CCD kamera gir noe dårligere bilde enn 1CCD kamera når man prøver de mot hverandre innendørs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...