Th0mas Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg prøver å se en divX fil i wmp, men lyden er borte. I bsplayer funker det fint, og i divXplayer så er lyden fin, men bildet hakker. Hva er problemet? Jeg har tenkt til å bruke denne filmen (A walk to remember) i et skoleprsjekt, og skal legge på ny lyd på noen scener, derfor må jeg få den inn i et videoredigeringsprogram, men både i Adobe premiere og pinnacle studio 8 "klikker" filmen. Den spiller noen sekunder, så hakker det litt før alt fryser. Det rare er at alt fungerer fint i bsplayer. Forslag til hva problemet kan være? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det tror jeg er codecen som er dårlig... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Har lasta ned mange forskjellige codecer. Filmen funker hos en kamerat med akkurat de samme codecene... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hmm....dette høres nå veldig rart ut da :s Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, det er det. Jeg får den til å virke fint i DivX Player Alpha, men i Adobe Premiere klikker alt, og i Studio8 er det ingen lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå