thomasr Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Har fått lagt ut noe bilder av kassa mi sånn som den ser ut nå, selv om den er langt fra ferdig, så hjelper det da. Det var i utgangspunktet et in-win s-506 miditower. Her er url`en: http://thomasr.evilspurv.net/yellow-submarine/ I korte trekk er det dette jeg har gjort: Skjært ut 10 hull til plexiglass, 2 halvstore og 8 små sirkler. Lakka det meste av kassa gul, en del av fronten svart. Satt inn plexi i hulla jeg kutta ut til plexi (doh! :smile: ) Mekka kabler inne i PC-en runde - ikke noe sånn feige ferdigkjøpte ting :wink: + masse mere planer, deriblant: Vannkjøling Få kassa til å se mest mulig ut som en ubåt (periskop, propeller, ror osv :smile: ) Noen kommentarer eller forslag til videre herpifisering av en stakkarslig liten pc? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Du burde ikke ha vindu på baksiden(bak hovedkortet) og ikke vindu med psuen /du kan sette in vindu i psu og dah. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Er ikke helt enig der, "jeg har en plan" :wink: Figurene i filmen "Yellow Submarine" har du sikkert sett, det samme med The Beatles folka, skal sette inn halvgjennomsiktige bilder bak vinduene som er på baksida av hovedkortet + at jeg må få inn noe lys i den kassa. Har lakka ramma nå, blei skummelt mørkt gjennom plexiglasset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå