reD3yed Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Er Zalman Real Surround Sound Headset gode?? eller er det finns det bedre til lik pris?? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 15. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 jeg har det, det er greit til spilling, men jeg tror jeg ville hatt ett vanlig med mikrofon istedet...Koss S55 eller hva det nå heter det de har på microplex, eller Koss SB40, hvis du får tak i det her til lands. jeg angrer veldig på at jeg ikke kjøpte ett headsett med mikrofon, ikke at jeg er misfornøyd med Zalman settet, for det fungerer til sitt bruk (spilling og "litt" film), men jeg savner mikrofon... Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ja jeg har selv det headsettet... Ganske heftig å spille når man hører hvor folk er Hadde faktisk en episode med at jeg hørte på musikk å så hørte jeg et skrik.. Jeg skudde meg fort som F*** å lurte på hva det var, men fant fort ut at det bare var sangen... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 noen spill som har 3d lyd, som BF1942, mener at jeg klarer å skildre om lyden kommer fra venstre-bak og venstre-foran. og jeg har ikke zalman saken... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er veldig gode til spill, men mik er et savn. Hva er bruksområdet ditt ? Hvis du ikke spiller så mye kan du med god samvittighet velge et annet headset Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg spiller nesten aldri å har det... Alle men jeg bruker det til alslags... (Diskman osv.) Når jeg kommer på skolen med det kalle bare alle d får getto blaster Siden de hører musikken i hele klasse rommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå