Gå til innhold

QXL svindel på høyt plan?

Anbefalte innlegg

Herregud folkens!!! Dette er sjølvsagt eit pyramidespill!! Alle som leser litt på andre forum er fullstendig klar over denne nye formen for svindel.....

Pyramidespill er ulovleg i Norge, så viss nokon giddar å anmelde fyren hadde det vært fint....

Kan ikkje fatte og begripe at nokon trur på dette her.....

There is no such a thing as a free lunch......

Endret av StudInc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvist du har dc++ kan du søke på e-bay wholsale list og finne dokumentet og lese det ..

står ikke en drit i det som jeg/du kan benytte for og kjøpe en ting ..

det er side opp og ned med adresse og telefonnummer (ikke www eller e-post)

nei dette er svindel på høy skala og hvist du vil tjene penger er det bare og begynne og selge adressen til gulesider.no (blir akkurat det samme)

Lenke til kommentar

Hehe, dette kan like så godt være en som har lagt ut en ebay auksjon sitt bilde da..

RScue

edit:slått av antiloop, begynner faktisk å få sansen for mac systemene jeg, ser lekkert ut...

Endret av rscue
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil har jeg sett det bildet før, med samme plassering av hylla. Det er jo helt opplagt at det er en hake bak dette her selv om man lar seg blinde i søken etter et vektorbasert-gui billig. Noen burde be ham ta et bilde i en annen vinkel med en papirlapp på .

Lenke til kommentar

170 kr vil jeg ikke si er så veldig mye penger så hvis du får mac-en til 2000 kr har du gjort en god invistering med de 170 kronene, hvis ikke så har du tapt 170 kr. Ditt valg men er veldig frister til å prøve selv om jeg ser på sjansene til å få en mac til 2000 for svært små.

Lenke til kommentar

Nå har Mr. VeXx studert bildet og ikke helsikke om det er hans maskin.

Første bevis :

ikkefaen.jpg

Farhenheit temp ! Ergo bildet er fra USA. Tviler sterkt på at noen i Norge bruker F systemet !

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Tror det er snakk om refurbished saker her, altså noe som er sendt tilbake pga feil og så er det blitt fikset på fabrikken, pakket inn og solgt som refurbished . Kan ikke selge produktene som nye produkter derfor selges de billige ut, men når alle kontakter selger og vil kjøpe et produkt tar det lang tid før du får det.

Noe slikt kan det være, men jeg ser han selger 25 opp kopierte framgangsmåte og sikkert en haug på ebay som også selger framgangsmåtene så da må vel selger gå tom eller?

Kjøpt sjøl et digital kamera og to bilhøytalere som var refurbihed hos en auksjon i usa for en 5 år siden, men etter at jeg kjøpte produkter der sluttet de å selge til andre enn de som bor i usa pga krav fra levrandørene. endte iallefall opp med digital kamera og bilhøytalere til 800,- (betalte 1 dollar for høytalerene)..

RScue

edit: vente til han har avsluttet auksjon og se om hvilke karakterer han får med de som kjøper, er no lett tjente penger for han så han vil sikkert prøve å legge den ut på auksjon igjen...

Endret av rscue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...