StudInc Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Herregud folkens!!! Dette er sjølvsagt eit pyramidespill!! Alle som leser litt på andre forum er fullstendig klar over denne nye formen for svindel..... Pyramidespill er ulovleg i Norge, så viss nokon giddar å anmelde fyren hadde det vært fint.... Kan ikkje fatte og begripe at nokon trur på dette her..... There is no such a thing as a free lunch...... Endret 14. mars 2004 av StudInc Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Har rapportert auksjonen til QXL. Så får vi se hva de foretar seg. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hvor ble det av det bilde? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Jeg spurte om hvordan jeg skulle legge det inn her men fikk ikke noen svar på det! Har det liggende i mine bilder! Endret 14. mars 2004 av antiloop Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hvist du har dc++ kan du søke på e-bay wholsale list og finne dokumentet og lese det .. står ikke en drit i det som jeg/du kan benytte for og kjøpe en ting .. det er side opp og ned med adresse og telefonnummer (ikke www eller e-post) nei dette er svindel på høy skala og hvist du vil tjene penger er det bare og begynne og selge adressen til gulesider.no (blir akkurat det samme) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg spurte om hvordan jeg skulle legge det inn her men fikk ikke noen svar på det! Har det liggende i mine bilder! Hvis du har en hjemmeside så er det jo bare å legge ut bildet der og legge linken hit. Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis det finnes norsk Mac kontor så er de sikkert veldig glad for å lese om auksjonen. Tipper selgeren vil få en liten telefon fra Pelle for å forklare seg. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg spurte om hvordan jeg skulle legge det inn her men fikk ikke noen svar på det! Har det liggende i mine bilder! Dersom du sender meg bildene på PM så kan jeg legge de ut. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå ligger bildet på nett: link Ikke at det sier så mye, men... Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ser jo bra ut da men det kan jo være hvem som helst sin maskin det der da! Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hehe, dette kan like så godt være en som har lagt ut en ebay auksjon sitt bilde da.. RScue edit:slått av antiloop, begynner faktisk å få sansen for mac systemene jeg, ser lekkert ut... Endret 14. mars 2004 av rscue Lenke til kommentar
bkak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil har jeg sett det bildet før, med samme plassering av hylla. Det er jo helt opplagt at det er en hake bak dette her selv om man lar seg blinde i søken etter et vektorbasert-gui billig. Noen burde be ham ta et bilde i en annen vinkel med en papirlapp på . Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 170 kr vil jeg ikke si er så veldig mye penger så hvis du får mac-en til 2000 kr har du gjort en god invistering med de 170 kronene, hvis ikke så har du tapt 170 kr. Ditt valg men er veldig frister til å prøve selv om jeg ser på sjansene til å få en mac til 2000 for svært små. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Noen som har tipset Apple Norge om dette? Kan gjerne gjøre det jeg, men dumt om vi lager en e-post storm mot de på grunn av dette. Noen som har e-postadressen dit? Eller finner den kanskje på www.apple.no Endret 14. mars 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Synes dette lukter svindel big time. Minner litt for mye om pyramidespill, og det er ikke akkurat lovlig. Han kan si hva han vil, men dette minner desverre om disse forbaskede pyramidespillene. Det er det også. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kanskje den lange ventetiden kommer av at tyvene må få tid til å stjele maskinene fra Apple først... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kan ikke noen spørre han hva han syns om den Siemens trådløs telefonen. (det er ikke en Siemens) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Nå har Mr. VeXx studert bildet og ikke helsikke om det er hans maskin. Første bevis : Farhenheit temp ! Ergo bildet er fra USA. Tviler sterkt på at noen i Norge bruker F systemet ! Endret 14. mars 2004 av VeXx Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Tror det er snakk om refurbished saker her, altså noe som er sendt tilbake pga feil og så er det blitt fikset på fabrikken, pakket inn og solgt som refurbished . Kan ikke selge produktene som nye produkter derfor selges de billige ut, men når alle kontakter selger og vil kjøpe et produkt tar det lang tid før du får det. Noe slikt kan det være, men jeg ser han selger 25 opp kopierte framgangsmåte og sikkert en haug på ebay som også selger framgangsmåtene så da må vel selger gå tom eller? Kjøpt sjøl et digital kamera og to bilhøytalere som var refurbihed hos en auksjon i usa for en 5 år siden, men etter at jeg kjøpte produkter der sluttet de å selge til andre enn de som bor i usa pga krav fra levrandørene. endte iallefall opp med digital kamera og bilhøytalere til 800,- (betalte 1 dollar for høytalerene).. RScue edit: vente til han har avsluttet auksjon og se om hvilke karakterer han får med de som kjøper, er no lett tjente penger for han så han vil sikkert prøve å legge den ut på auksjon igjen... Endret 14. mars 2004 av rscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå