ilpostino Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 har begynt å sette meg litt inn i sessions, men får en sinnsyk liten feilmelding, så jeg får det ikke til. feilmeldingen jeg får er: Warning: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0 denne meldingen får jeg etter å ha endret session.save_path til: C:PHPsessiondata bruker win2000 sp2 med iis5.0 Lenke til kommentar
alexholm Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Kanskje du skal gjøre om path til C:/PHP/sessiondata Ellers så kan du jo endre dette "live" ved å skrive ini_set("session.save_path", "C:/PHP/sessiondata"); før session_start() Den endring over vil bare skje lokalt for det scriptet som kjøres. Vil ikke skje noe endring i php.ini. Mvh Alexander L Holm Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 har ikke prøcd dette ennå, men takk for svar alikavel..... Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg ville prøvd c:phpsessiondata eller c:/php/sessiondata tror det skal hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå