lilfire Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jeg har sovet litt i elektro timene og ikke fått med meg helt hva jeg må passe på når jeg skla bytte en trasistor. denen trasistoren til viftestyringa har tatt kvelden så må ha en ny. btw: hvor mye koster frakt når man bestiler fra elfa.se Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 ingen som har noe og si..tenkte jeg fikk et rask svar så er egetlig klar til å bestile no greier på elfa men skal med trasistoren så Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hvis du bare skal ha noe småtteri og spør pent kan de sikkert sende som brevpost. Da er det ikke mange kronene. Vet om andre som har fått til det. Bor du i osloområdet kan du jo bare stikke nedom. Ligger rett nedforbi storO senteret. Endret 14. mars 2004 av Tabaqui Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 okey..men kan jeg få vite hva jeg må passe på? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Les av hva som står på den gamle og kjøp en tilsvarende ny. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det spørs hvilken type trasistor du skal bytte. Skal du bytte en BJT, så er det rett frem. Skal du bytte ut en FET så må du passe på å kortslutte source-gate-drain, slik at du ikke ødelegger gaten når du lodder (p.g.a. statisk elektrisitet). Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 skla bytte en som sitter i den her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå