tharon Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har lånten en bærbar pc hos kjæresten min for å overføre noen filer over på min pc. Denne pc'en bruker Novell Client For Windows 2000. Etter å ha logget meg inn på pc'en måtte jeg endre nettverkskonfigurasjonen slik at den var satt opp i en arbeidsgruppe. Den sto som medlem av et domene. Dette for å få kontakt med den andre maskinen som var medlem av en arbeidsgruppe. Etter å ha restartet, kan jeg ikke logge meg inn med passordet lenger. Hva skal jeg gjøre? Jeg må komme meg inn på den bærbare pc'en å få ut filene mine! Begge maskinene kjører Windows 2000. Henholdsvis engelsk og norsk. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet.... Lenke til kommentar
[fZm]Zeeker Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei! Ta en tur innom denne siden her finner du et verktøy til å fjerne glemte passord fra windows.... http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
singel_fitte Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ja hei jeg har noen problemer med og få to på internet på en gang åsen får jeg til det a ? jeg har prøvd og prøvd Lenke til kommentar
singel_fitte Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 tharon du kan mere pc en du tror assa nei du må ha den windows seden som gjør at pc byner på nytt men da er ingen ting aent en min data marskin og søpelkasa der da Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 tharon: Når pc'n er koblet mot et domene blir passordet og brukernavnet sjekket mot en server i nettverket. Dersom du melder den ut av domenet så må du logge på med en lokal brukerkonto, så du får ta å høre om du får administrator passordet til den dataen du lånte. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 singel_fitte: Velkommen til NORGE (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå