Crack Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvis jeg skulle ha tatt opp en nyhetssendig fra tv nettsidene, hvordan kunne jeg ha gjort det? Isåfall beste program? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er ikke lov, har vært en post tidligere http://www.nrk.no/informasjon/hjelp/3157378.html Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Men er det ulovlig å snakke om det på forumet? Det er jo mulig... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Men er det ulovlig å snakke om det på forumet? Det er jo mulig... Alt som kan lede til piratkopiering er ulovlig, det er ulovlig å ta opp teamantonsen så da er det ulovlig å snakke om det. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 La meg minne om at det finnes streamet materiale på internett som ikke er copyrightberettiget, om som man har lov til å ta opp. Trådstarteren har ikke sagt noe om at han har tenkt å ta opp Team Antonsen. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Det bryter nok loven dette og: Skulle bare se om det gikk an ta opp en nyhetssendig der jeg var med.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det må da gå an! Det er ikke ulovlig - det kan jeg ikke tenke meg... Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Dersom man vil ta opp videoer fra PC-skjermen, kan man koble en videospiller til skjermkortet på PCen og ta opp på video. Denne videoen kan man overføre til PC igjen hvis man har video-inn. Bare et forslag. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 La meg minne om at det finnes streamet materiale på internett som ikke er copyrightberettiget, om som man har lov til å ta opp.Trådstarteren har ikke sagt noe om at han har tenkt å ta opp Team Antonsen. La meg minne om at retningslinjene forbyr alt som kan lede til piratkopiering Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 er det ulovlig å ta opp en film fra tv på VHS????? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Stopper denne før den havner over kanten jeg da. Det er en grunn til at ting blir streamet fra nettTV uten mulighet for å lagre sendingene. Sorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg