Guybrush Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har tenkt å kjøpe meg et digitalt videokamera, men jeg har ikke snøring på hva jeg skal kjøpe. De fleste tester på både akamera.no og dinside er mer eller mindre gått ut på dato. Finnes det noen gode sider på nettet med tester? Dessuten, hva skal jeg se etter? Jeg skal ha et helt normalt videokamera som jeg skal redigere litt på datamaskinen. Jeg synes spesifikasjonene nesten er like om kameraet koster 3000 eller 12.000??? Lenke til kommentar
TKB1 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei! Er fersk på videokamera sjøl. Siden det virker så vanskelig å svare for de som kan videokamera, kan jeg hjelpe deg med en link ihvertfall. http://www.camcorderinfo.com/d/Reviews&level_b=Camcorder.htm Denne linken hjalp en del for min del. Alternativene mine var Canon og Sony...ble anbefalt dette av en forholdsvis pålitelig kilde. Kjøpte Sony DCR-PC105E......valgte dette foran Canon pga støy. I høyere prisklasse skal dette ikke være no problem for canon. Jeg har ikke prøvd det ut noe særlig ennå, så jeg vet lite om det foreløpig. Lykke til med handel. Mvh TK Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 De fleste tester på både akamera.no og dinside er mer eller mindre gått ut på dato. Finnes det noen gode sider på nettet med tester? Akamera.dk er ved at starte op med tester af videokamera. Der går dog nok en måned, inden den første test foreligger. I mellemtiden kan du tage et kig på denne side: dvspot Siden drives af den samme person, som har dcresource. Mvh Jens Hansen akamera.dk Lenke til kommentar
danielR Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Akamera.dk er ved at starte op med tester af videokamera. dot NO også.. Er i gang med tester av Canon MV750i og JVC GR-D53, men det kommer sikkert til å ta bittelitt tid før de er ferdige. Lenke til kommentar
tspanser Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei! Jeg anbefaler at du tenker litt på Canonmvx150i ! kom ut som best i test på tv2 hjelper deg. Men den 24 april kommer det ett nytt kamera ifra Canon mvx 250i som er 40 % mindre enn 150i. selv har jeg bestilt 250i! jeg synes det er verdt og vente på det er også med en mekanisk lukker som det heter på begge kameraene som gjør at de kan ta fine stillbilder. de koster begge ca9500kr men er verd pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå