mrgnr Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei. Jeg har litt problemer med å brenne dvd'er. DVD brenneren min klare ikke å lese de tomme dvd-r platene mine. Jeg bruker Princo plater. Det er akkurat som ingenting er i stasjonen. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvilken brenner har du, princo er den platen de fleste gamle brennere ikke takler. Da hjelper det med en firmware oppgradering av brenneren din. RScue Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er vel flere utgaver av Princo, med varierende kvalitet...selv har jeg en Pioneer-brenner og har brukt kun de hvite Princo-platene med logo det siste året...fant ut at disse fungerte bra på brenner samt standalone etter en del prøving og feiling... Kan vel legge til at jeg har oppgradert firmwaren på brenneren FØR jeg testet den første Princo-plata... Lenke til kommentar
mrgnr Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 HL-DT-ST DVD+RW GCA-4040N tror d er navnet på dvd brenneren. Lenke til kommentar
mrgnr Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Hvor kan jeg få lastet ned oppgradering? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er du sikker på at du har en dual-format brenner da? Det kan være at den brenneren din kun støtter dvd+r(w) formatet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) HL-DT-ST DVD+RW GCA-4040N tror d er navnet på dvd brenneren. Jeg er nesten helt sikker på at den kun støtter + formatet, og det er derfor du ikke får brukt princo dvd-r plater. Du må kjøpe + plater neste gang... Endret 14. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Yepp! Etter å ha sjekket litt rundtomkring er jeg nå 99.9% sikker på at din brenner kun støtter dvd+ formatet. Sorry Sam, men du må nok kjøpe deg noen nye plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå