Antihero Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Hei Jeg ser det følger med et modem og 10/100 nettverkskort. Hvis man bestiller 'Ethernet 10/100Mbit PCMCIA-nettverkskortet' til litt over tusenlappen, vil man da få 2 porters TP-inngang på maskina? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal dele ADSL uten bruk av switch/router. Takknemlig for alle svar Erik Lenke til kommentar
stoffe_steen Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Nei, 10/100 betyr bare at kortet kan brukes mot andre 10 MB og 100M kort, du har bare 1 TP-plugg Lenke til kommentar
dagm Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Lite smart å dele ut internett med en bærebar, når du er ute å "bærer" den så kan ingen av de andre datamaskinene gå ut på internett! Og når du har lyst til å sponse en ekstra tusenlapp på en ekstra PCMCIA for å få en ekstra inngang, så bruker du den lappen på en router med innebygd switch istedenfor! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Skal du dele en ADSL forbindelse må du bruke en router! Men skal du ha hjemmenettverk, et lite et, kan du kjøpe et nettverkskort med 4 porters hub :smile: får det på biltema. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå