remerserr Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Poenget mitt var uansett: Gleder meg til N6230. Samme prisklasse som e700 og masse mer stæsj. Kamera skal vell være nesten det samme ut i fra spesifikasjoner selv om mange mener skjermen blir liten. N6230 ser jo ganske proff ut i tillegg. Jeg mener N6230 burde være ett selvfølgelig valg fremfor e700. Samme poeng har jeg... 6230, mere for penga-> bedre kjøp enn e700...... ps. jeg digger kokoo lydene (ja jeg har det ), et must på mobiler med mulighet for det Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 altfor liten skjerm, altfor dårlig kamera, altfor STYGG OG DET SIER DU SOM HAR EN ERICSSON T68I ?????? (ere muli?) Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 må bare si til alle dere som synes at E700 ikke er pen og se på! GÅ OG HENG DERE! dere er mesunlige. selv har jeg hatt E700 og må bare si at det er en knall telefon. men jeg ville ha mulighet til minnekort osv deffor kjøpte jeg meg P900! det var en stor overgang..... jeg fikk pengene igjen på forsikringen for E700 deffor kjøpte jeg meg P900=)! men det er en annen sak... E700 er litt ribba men den er egenlig i målgruppen for design beviste... ellers vil jeg si at til dere folkz som har lyst på en telefon som ser greit ut og ikke har behov for ir/bluetooh(IR FUNKER IKKE TIL EN DIRTT) og symbian får en knall telefon som er av veldig god kvalitet! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kake fredrik, hahaha... Ja jeg får vel gå å henge meg da. Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Vel når man skal selge ett produkt så er det viktig å redgjøre for hva kunde har bruk for,hva han har lyst på ,hvor mye sånn ca. han vil betale osv...salgsteknikk kalles det...og det med intelligens....syns DU bør holde deg for god til å komme med sånt...men det er jo bare noe jeg syntes da,ikke sikkert det går hjem....(ironi) slutt å lur kundene, gi dem en siemens a60 og de vil være minst like fornøyde Siemenser er nesten et "mål" for fw og sw.. De kan oppgraderes og er virkelig bra, d beste er også at de koster myee mye mindre enn e700 Hehe... nå banner jeg i kirka sikkert men...man skal da tjene penger og..LOL Har prøvd 6230 jeg nå men er ikke helt overbevist ennå, men den har masse bra funksjoner og er liten og grei Skal komme tilbake til litt mere info når jeg har fått testet den ei stund Endret 17. mars 2004 av Mobildude Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 må bare si til alle dere som synes at E700 ikke er pen og se på! GÅ OG HENG DERE! dere er mesunlige. selv har jeg hatt E700 og må bare si at det er en knall telefon. men jeg ville ha mulighet til minnekort osv deffor kjøpte jeg meg P900!det var en stor overgang..... jeg fikk pengene igjen på forsikringen for E700 deffor kjøpte jeg meg P900=)! men det er en annen sak... E700 er litt ribba men den er egenlig i målgruppen for design beviste... ellers vil jeg si at til dere folkz som har lyst på en telefon som ser greit ut og ikke har behov for ir/bluetooh(IR FUNKER IKKE TIL EN DIRTT) og symbian får en knall telefon som er av veldig god kvalitet! Ro deg heelt ned Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg tenkte ikke jeg skulle legge inn et innlegg i denne tråden her, men gjør det likevel: Alle synes selvfølgelig at den telefonen de selv har kjøpt er den beste, og bruker forumet til å "rettferdiggjøre" kjøpet overfor deg selv og andre, slik at man selv føler seg bedre fordi man da har gjort et bra kjøp (i egne øyne). Sånn er det faktisk. Går du og kjøper deg en ny bil, så snakker du ikke dritt om den til naboen din. Du priser den opp i skyene, selv om det egentlig kan være en sinnsykt dårlig bil, og det gjør du for å rettferdiggjøre kjøpet overfor deg selv og andre. Du vil jo helst ikke føle deg dårlig etter å ha brukt masse penger på noe du synes er fint, men som f**n meg ikke fungerer i det hele tatt. Diskusjonen om hvilke mobiler som er bra eller ikke er totalt meningsløs - og også hele denne topicen om hvor bra E700 er eller ikke. Hvorvidt en mobil er bra eller ikke kommer ikke an på antall funksjoner eller hvordan den ser ut. En mobil er bra dersom den dekker dine behov, og at du liker hvordan den ser ut. Noen synes en tråsykkel med 3 gir og ballongdekk er det beste som finnes, andre er ikke fornøyde før de har en mountainbike til 100.000 med epostklient på girhendlene, MMS i setet og bluetooth på bremsene. Trådløse bremser... ny forretningside? Vi er alle forskjellige, med forskjellig smak og med forskjellige behov. At folk gidder å bruke tid på å overbevise andre om det motsatte skjønner ikke jeg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 må bare si til alle dere som synes at E700 ikke er pen og se på! GÅ OG HENG DERE! dere er mesunlige. selv har jeg hatt E700 og må bare si at det er en knall telefon. *blalblabla, kakemed ausergodtblablabla* //KUTTER NED PÅ QUOTEN\\ Smaken er delt som baken... Noen liker feite damer, andre skinny hvis du skjønner... Så du kan ikke påvirke folks meninger... De er og blir delte Og er du uenig, så får du være d... Jeg har sette penere tlf. enn e700, punktum finale! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nei, nå vil æ færa te Mexico Og så får du smør brødskiva di sjøl, Remerser.. hehe Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Men da er det avgjort? Alle vi som har noe negativt å si er egentlig bare "mesunlige" fordi vi ikke tar oss råd til å svi av 4000,- på en mobil. Lenke til kommentar
e700 Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Men da er det avgjort? Alle vi som har noe negativt å si er egentlig bare "mesunlige" fordi vi ikke tar oss råd til å svi av 4000,- på en mobil. jepp Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Men da er det avgjort? Alle vi som har noe negativt å si er egentlig bare "mesunlige" fordi vi ikke tar oss råd til å svi av 4000,- på en mobil. eller: Men da er det avgjort? Alle vi som har noe negativt å si er egentlig bare "missunlige" fordi vi ikke tar oss råd til å svi av 4000,- på noe vi ikke liker og ikke vil ha Jendor: vil du og ha ei brødskive? Endret 17. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hehe! det var egenlig ikke det jeg ville frem til! men seff får du en 10ganger bedre telefon hvis du kjøper Nokia 6600 men E700 er for de som setter design i høysete! kunklusjonen min med E700 var: pen å se på liten og nett godt kamera helt grei og skrive meldinger med Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Største mangel for meg.... - Triband Ellers er det en digg telefon.. synd alle samsung telefonene er dualband utenom v200 og p400.. hvis ikke hadde jeg nok hatt en av dem ja.. x600 feks.. =) Skal til usa til høsten, derfor jeg trenger triband Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå