Gå til innhold

til alle dere som rakker ned på e700

Anbefalte innlegg

Vel nå har jeg solgt bøtter og spann av E700 og ingen har klaget på den i det hele tatt...folk flest som kjøper den er veldig fornøyde og sånn er det med den saken...de fleste som klager på den er etter min erfaring folk som ikke har den...faktum er at Samsung er det merke med minst feil og reklamasjoner på, de funker veldig bra men koster litt mere enn kanskje direkte samenlignbare telefoner.....

Endret av Mobildude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
YES! YES! Dette har jeg ventet på!

den har mange funksjoner og ingen jeg kjenner bruker bluetooth likevel...

Ingen som kjenner bluetooth? Du, på min skole har 15 stykker mobiler i 9. klasse med Blåtann. Jeg kjenner personlig 11 av dem. Går du på offentlig skole, eller er du hjemmeværende?

den lille lyden blir nesten så svak at du ikke hører den viss du bruker koden for å fjerne kameralyden

Det mest komiske med det hele, er at hvis du prøver å få tilbake den vanlige kameralyden, er ikke det mulig. En venn av meg måtte sende inn til firmware-oppgradering da han ikke fikk tilbake innstillingene med kameralyd. Han hørte nesten ikke ringetonen sin... Smart, eller hva?

masse funksjoner også selv om den ikke har bluetoth og symbian og alt det der

Masse funksjoner? Hvilke funksjoner? Det FINNES ingen funksjoner. Alt det der? Fra nå av snakker du til Symbian i høflighetsform. De og alt det der. Forstått?

La oss heller sette det slikt: Ingenting galt med dårlig design, er det vel?

ja jeg går på offentlig skole. kjenner mange med bluetooth-mobil men nesten ingen BRUKER det.

skal du høre ringetonene er det bare til å skru opp lyden.

har jeg noen gang snakket uhøfligt om symbian? kanskje du ikke skjønner det; men det er faktisk ikka ALLE som har behov for det

design er vel en smakssak

sorry viss du følte deg truffet av at jeg er greit fornøyd med mobilen min

punktum finale, case closed

Lenke til kommentar
YES! YES! Dette har jeg ventet på!

Masse funksjoner? Hvilke funksjoner? Det FINNES ingen funksjoner. Alt det der? Fra nå av snakker du til Symbian i høflighetsform. De og alt det der. Forstått?

Menigsløst utsagn....tenkte jeg ikke skulle si noe men dette er rett og slett for dumt :no:

Lenke til kommentar
de fleste som klager på den er etter min erfaring folk som ikke har den...

that's true :thumbup:

hvorfor skulle folk da ha en telefon de ikke tåler? skjønner dere pointet mitt?

Min mening om e700 er at du får minst like pene og BEDRE telefoner til den prisen... :roll:

Det går liksom litt grenser på hva du skal forvente å finne på en tlf. til den prisen.. Og ja, jeg har en venn som har den, og han er ikke fornøyd, han synes at selve tlf. softwaremessig er horibel...

Etter at han kommer hjem fra ferie om 2 uker så har han bestemmt seg hvor e700 skal--> qxl.no ;)

Men d er en positiv ting med at han kjøpte e700; for det er at jeg kan si "hva var d jeg sa" :laugh:

Godt kamera og skjerm har e700, men er virkelig kamera så viktig? Når du alikevel har meget begrensede overføringsmuligheter så hjelper d lite at den har 0,3 mp med helt grei kvalitet...

Du merker liksom ikke den bildekvaliteten så godt på en mms :roll:

(ps. har fått litt erfaring med at e700 sin mms ikke tåler så godt 6600, personelig så dekker den ca. 2/5 av skjermen eller no.... D ender med at jeg må bruke fexplorer og kopiere bildet fra mms greia :thumbdown: Bare så d er sagt: ja, fra t610, z600, v200, 6600,sx1, p800, p900, Qteck 2020, s55, og st55 +flere virker mmsen normalt :ermm: )

skjermen er viktig, der scorer e700 litt... Men d er på utstyret og sw. (fw.) at den taper...

Der merker jeg nesten ikke forksjell imot 6150/6110 (som blir 6 år iår :w00t: ) utenom størrelsen og ringetonene er vel ikke forksjellen for stor :p

tid til ettertanke...

e700; Rip (rest in pieces)

punktum finale

Lenke til kommentar
ja jeg går på offentlig skole. kjenner mange med bluetooth-mobil men nesten ingen BRUKER det.

skal du høre ringetonene er det bare til å skru opp lyden.

har jeg noen gang snakket uhøfligt om symbian? kanskje du ikke skjønner det; men det er faktisk ikka ALLE som har behov for det

design er vel en smakssak

sorry viss du følte deg truffet av at jeg er greit fornøyd med mobilen min

punktum finale, case closed

Poenget mitt er følgende:

Du sier at den HAR mange funksjoner - ikke at du synes det, men at den HAR. Det er derfor jeg sier det. Du sier at den ER bra. Du sier at de som sier at folk kjøper mobilen på grunn av designet TAR feil. Skjønner? Du prøver å forholde deg objektivt, men snakker subjektivt. Det du sier er ingen objektiv side av saken.

Skal man høre ringetonene er det bare å skru opp lyden? Vennen min fikk de ikke like høyt som vanlig etter han brukte kameralyd-koden, og måtte derfor få ny firmware som slettet alt - absolutt alt! Han prøvde å nullstille telefonen til fabrikk-innstillinger, men nei, det ble ikke bedre.

Beklager, men jeg må nok hinte til signaturen min.

"Punktum finale".

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Dere to har jo gjort opp meningen deres om E700 for lenge siden..alle har fått med seg at dere hater den nå,den synsingen er bare enveis eder og galle, hva er poenget med det??Hvorfor er dere så oppsatt på at E700 er dritt??Skjønnner ikke det da dere har nesten ikke noe erfaring med den eller samsung virker det som....finn på noe annet heller...

Lenke til kommentar

tåler du ikke sannheten så ikke si noe, med mindre si om d er usannt. Enklere kan jeg ikke si d...

Fint at du vet så mye om meg at jeg ikke har eid en samsung eller verdkjenner samsung. På d punktet synes jeg faktisk nesten at du burde holdekjeft, for du aner virkelig ikke...

Man kan lage noe vellykket eller mislykket, men e700 er absolutt ikke samsung sin beste tlf... Alt for mye som trekker ned, særlig sett i ett med markedet.

Men jaja... smaken er delt...

Lenke til kommentar

Hehe...fikk blodpumpa de til å sette igang ja...men nå skjønner du kanskje hva andre synes og føler når du sier det du sier om telefonen de har kjøpt og liker veldig godt....for det er ett faktum at du dømmer den nord og ned og da må du tåle såpass at du også blir kritisert...for jeg har aldri sagt at E700 er guds gave til folket men er fin mobil med de fleste funksjoner som folk flest trenger og bruker i det daglige...det er nettopp det de aller aller fleste kjøpere av mobiltelefoner er opptatt av...og når det gjelder hva folk flest er opptatt av så mener jeg at jeg etter 8 år i mobilbransjen har dannet meg ett visst inntrykk av hva folk vil ha...

Endret av Mobildude
Lenke til kommentar

lol..

så bla. er d greit med en tlf. som så vidt høres, ganske idiotisk system og sånn..?

hmm.. if u say so..

men jeg er ikke enig. En tlf. skal være enkel ibruk, logisk, og funke godt... ;)

og på den lista ligger d mange tlf. som ligger foran e700, og faktisk til en helt anna pris også... Hvorfor skulle jeg da anbefale noen e700? d skjønner ikke jeg iallefall... Jeg jobber ikke i elkjop vet du... :p

fks. er Æ,å og ø greia et fint eksempel på genialiteten og brukervenligheten i e700... :p

ps: (hvis noen ikke skjønner at det er ironi, så vet de vel d nå)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Hehe...fikk blodpumpa de til å sette igang ja...men nå skjønner du kanskje hva andre synes og føler når du sier det du sier om telefonen de har kjøpt og liker veldig godt....for det er ett faktum at du dømmer den nord og ned og da må du tåle såpass at du også blir kritisert...for jeg har aldri sagt at E700 er guds gave til folket men er fin mobil med de fleste funksjoner som folk flest trenger og bruker i det daglige...det er nettopp det de aller aller fleste kjøpere av mobiltelefoner er opptatt av...og når det gjelder hva folk flest er opptatt av så mener jeg at jeg etter 8 år i mobilbransjen har dannet meg ett visst inntrykk av hva folk vil ha...

stå på :thumbs::w00t::thumbup:

Lenke til kommentar

E700 er enkel i bruk,logisk...og funker godt...alle telefoner har pluss og minus,det det ender opp i er hvor mye en vil betale for produktet,1000.- eller 5000.-,stort sett så har de alle funksjoner som at de kan ringes med og sende meldinger,det er det de fleste tross allt gjør....

Lenke til kommentar
E700 er enkel i bruk,logisk...og funker godt...alle telefoner har pluss og minus,det det ender opp i er hvor mye en vil betale for produktet,1000.- eller 5000.-,stort sett så har de alle funksjoner som at de kan ringes med og sende meldinger,det er det de fleste tross allt gjør....

OK, så derfor anbefaler du E700 til de som bare skal ringe og sende SMS? Idiotisk! Hvis de skal oppfylle de kriteriene, anbefal dem en 3210.

Lenke til kommentar
hehe...3210 ja...den er jo i salg ennå gitt...du skjønner visst ikke helt dette her du... :thumbs:

OK, er det virkelig mangel på intelligens som hindrer deg i å komme med noe relevant/saklig?

Vel, OK, 3310, da, om det har noen betydning.

Hør her, du sier følgende:

alle telefoner har pluss og minus,det det ender opp i er hvor mye en vil betale for produktet

Hmm, ja, jeg så en svinebillig 3310 i byen for en uke siden. Den kan være potensiell for brukere nå til dags, eller hva? Jeg mener, den kan jo ringe og sende SMS, og utifra dine forklaringer tidligere, så bør 3310 være idèell for alle og enhver.

Innse det, du er eid.

Lenke til kommentar

Vel når man skal selge ett produkt så er det viktig å redgjøre for hva kunde har bruk for,hva han har lyst på ,hvor mye sånn ca. han vil betale osv...salgsteknikk kalles det...og det med intelligens....syns DU bør holde deg for god til å komme med sånt...men det er jo bare noe jeg syntes da,ikke sikkert det går hjem....(ironi)

Endret av Mobildude
Lenke til kommentar
Vel når man skal selge ett produkt så er det viktig å redgjøre for hva kunde har bruk for,hva han har lyst på ,hvor mye sånn ca. han vil betale osv...salgsteknikk kalles det...og det med intelligens....syns DU bør holde deg for god til å komme med sånt...men det er jo bare noe jeg syntes da,ikke sikkert det går hjem....(ironi)

slutt å lur kundene, gi dem en siemens a60 og de vil være minst like fornøyde ;)

Siemenser er nesten et "mål" for fw og sw.. De kan oppgraderes og er virkelig bra, d beste er også at de koster myee mye mindre enn e700 :roll:

Lenke til kommentar
Samsung E715 er etter min mening en god del bedre enn E700, og så er det så å si ingen som har den.  Det er virkelig en god telefon, men kan heller ikke sammenliknes med N6600 da det er to vidt forskjellige telefoner.

er jo den samme telefonen som e700 bare med led blitz etter det jeg har forstått :dontgetit:

+Menyene er mye bedre

+Video-opptak

+Ytterskjermen er annerledes (status vises mye lenger/hele tiden)

+Litt større enn E700

Kommer ikke på mer i farta

Lenke til kommentar

Denne tråden var utrolig kjedelig å lese. Jeg har ikke tellingen på hvor mange som skrev i sitt innlegg akkurat det samme som sto i forrige innlegg. Utrolig kjedelig!

Men, folk må få lov til å ytre sin mening om e700. En kompis i klassen har telefonen og jeg er hekta på på det ene spillet, noen baller med ansikt. Eneste morsomme jeg har opplevd med den telefonen i tillegg til "koko" lyder i timene :p

Poenget mitt var uansett: Gleder meg til N6230. Samme prisklasse som e700 og masse mer stæsj. Kamera skal vell være nesten det samme ut i fra spesifikasjoner selv om mange mener skjermen blir liten. N6230 ser jo ganske proff ut i tillegg. Jeg mener N6230 burde være ett selvfølgelig valg fremfor e700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...