Gå til innhold

Full sjerm ved trykk på linker?

Anbefalte innlegg

Når jeg trykker på linker åpner skjermen seg i minimert tilstand,og jeg må hele tiden trykke oppe i høyre hjørne for å maximere.Det er sikkert en enkel måte å forandre dette på ,men hvordan?

Jeg vet at du kan høyreklikke på snarveien og forandre "kjør" til maksimert ,men når jeg trykker på linker åpner de seg likevel minimert. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker et eget bittelite freeware-program som heter IEMaximize.

Det maksimerer ALLE vinduer som åpnes i IE (bortsett fra popups av en eller annen grunn, sikkert noe fancy kode). Også "Min Assistent" her blir full størrelse.

Programmet kan lastes ned på http://www.jiisoft.com.

Det legger seg som et lite ikon i tray, tar null ressurser og gjør akkurat det det skal gjøre :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nei det er bare til og gjøre det her:

Når du trykker på en link så tar du istedetfor og maksimere så tar du plasserer den oppe i venstre hjørne også drar du bare fra nedre høyre hjørne helt ned til startmenyen, og da vil den bli lagra slikt, så neste gang du åpner en link vil den komme i den størrelsen. :)

Lenke til kommentar

Det er riktig Timur.Det er bare det at når jeg lukker ned eksploreren blir dette av en eller annen grunn slettet.Så når jeg åpner eksploreren igjen er det på'an igjen.Vet det er litt bagatellmessig ,men det irriterer vanvittig.

Windows Maximiser virket bra det ,men det virket når jeg holder på i windows også ,det var ikke ønskelig :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...