SirAnderz Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 www.explotionchurch.com/pass.jpg Kan noen redigere den texten som står der til : " Attackers will be deffended and survivers will be counter attacked" Det er altså der det skal trespasser...... som skal bli redigert bort.. Viss noen kunne ha gjort dette for meg så hadde jeg blitt kjempe glad.. Har desverre ikke noen "premier" eller noe sånt :/ Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ekke til norwegianmafia vel Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor akkurat det bildet der?... Kunne vel laget et nytt et, det bildet var ikke særlig pent... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er det ikke bare å si at dere ikke klarer da Neida. Litt vanskelig å redigere dette bildet fordi vi vet ikke hvilken font det er. Og den streken ødelegger jo alt.. Og fargenyansene er for forskjellige. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Streken trenger ikke og være der... Og trenger heller ikke være samme font, bare den er litt lignende.. Håper noen kan hjelpe meg.. Wichtoom : Jepp det er den.. Viste ikke at du hengte her på hw forumet ? hehe .. SA fra Lcn her Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Font? Det ser mer "håndmalt" ut, så å finne fonten blir vel ikke lett;) P.S. Jeg vil også foreslå å skrive "defended" framfor "deffended".. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 "Attackers will be defended"...? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hadde vel vært en fordel å skrive noe som betyr noe, ja... Hva er det du ønsker å formidle? -KJ Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg ønsker og formidle at angripere vil bli forsvart og overlevende vil bli angripet Noen som kan prøve ? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg ønsker og formidle at angripere vil bli forsvart og overlevende vil bli angripet Noen som kan prøve ? hæ? det var det jo mye mening i! akkurat det jeg ville gjort! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Jeg ønsker og formidle at angripere vil bli forsvart og overlevende vil bli angripet Noen som kan prøve ? Jeg ville sent både angriperne, forsvarerne og de overlevende på kurs. Det kunne f.eks. handlet om logikk og (norsk og engelsk) språk.. Når det gjelder bildet vil det bli penest om du lager et nytt helt fra bunnen. Endret 15. mars 2004 av anderfo Lenke til kommentar
germ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Æsj, jeg begynte men det blir et ******. Må tilpasse størrelsen på teksten og hele pakke, men behøver ikke bli så gæærnt egentlig. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du har ikke tilfeldigvis originalen i større versjon? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 desverre s¨har jeg ikke noe bedre bilde enn det som jeg har postet :/ Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Værsågod Bildet Endret 15. mars 2004 av ostepopp Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 P.S. Jeg vil også foreslå å skrive "defended" framfor "deffended".. ...og "survivors" fremfor "survivers" Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 www.explotionchurch.com/pass.jpg Kan noen redigere den texten som står der til : " Attackers will be deffended and survivers will be counter attacked" Det er altså der det skal trespasser...... som skal bli redigert bort.. Viss noen kunne ha gjort dette for meg så hadde jeg blitt kjempe glad.. Har desverre ikke noen "premier" eller noe sånt :/ http://www.explotionchurch.com/art.php?artid=19 var en grei og fin forklaring på oppbyggelsen av kretskort der da. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 "Attackers will be defended"...? sikkert defeated Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Et kjapt dårlig forsøk, jeg orket ikke å leite opp en bedre font i farta. Jeg prøvde å legge på litt jpeg-forstyrrelser på teksten også, men jeg vet ikke om det ble så vellykket Fikset også noen skrivefeil, men manglende logikk er ikke rettet opp.. Endret 15. mars 2004 av anderfo Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Tusen takk for alle bidrag, likte spesielt det siste andersfo.. Logikken er vell at det bildet skal brukest til et online spill (les www.norwegianmafia.no) og viss noen folk angriper noen i familien så blir dem deffa og vil bli sendt counter attack på , dvs sende tilbake angrep.. Håper dere ble klokere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå