3D-RACING Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har en 88 mod Ford Transit som jeg bruker som trekkbil. Den har org motoren 2,0 bensin på 75hk, men med en bil oppå og en på henger bak blir det vel mye kø-kjøring. Jeg har kjøpt en 88 mod Sierra 2,0 i s, og jeg vil flytte over motoren fra denne. Men jeg har hørt at el-anlegget kan forenkles mye, er det noen av dere som har gjort dette før? Vet at det ligger en beskrivelse av dette på nettet et sted, men jeg har ikke klart å finne det.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Motorfester og slikt skal være helt likt, det er samme blokka på begge motorene (mener jeg å huske). Ville satsa på å beholde mesteparten av ledningsnettet intakt jeg. Haugevis med ledninger på i-motorer og vanskelig å finne ut hva som er galt hvis man tilfeldigvis kobler en ledning feil en plass Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 få heller tak i en større motor 2,5 diesel eller noe. eller aller helst cossie ,motor. noen i ngland so hadde bygd transit med cosworth motor Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 I fjord når jeg var russ pussa meg on kamerter opp en ford T 2.0 87 Mod og han ene var en Sierra dude utenside stykke og han mente at det var samme motoren bare med mindre efekkt ut på hjula (det er der det måles) og at i en benk så ville di måle det samme btw han hadde en swær sierra motor som han ville skru i for russe tia på 250hp+ men det ble litt for vilt etter min mening .. bilen er ikke kjørende over 90 hadde den oppe på 3 hjul flere ganger i svingene når den var tom Lenke til kommentar
Turbogolf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 is-motoren går rett i den... skal ikke være problem. men eg mener å ha hørt at motoren som står i transitt har anderledes kompresjon og litt forskjellige dyser og litt slikt... lavere antall hester, men høyere dreiemoment enn sierra og scorpio... vet ikke om det stemmer, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå