fAight Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 bestilt. greit å ha en sånn en ja Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Bestilte nå. Er litt skuffet over at det bare var til Norsk versjon, siden jeg liker den engelske versjonen bedre enn den norske (har tre forskjellige lisenser, alle 100% lovlige). Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Til ale som tror at alle oppdateringer fra xp ble lansert og til måned februar(jeg fikk februar cd`en) så er ikke absolutt alle oppdateringene med på cd`en, kun de VIKTIGSTE,Etter å ha kjørt cd`en som la inn SP1, så måtte jeg laste end i overkant av 20 patcher til. Endret 28. mars 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bedre å laste ned 20 patcher enn 50............ Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bedre å laste ned 20 patcher enn 50............ Det har du rett i men hvorfor bare ikke like godt stappe i alle oppdateringene i samma cd`en. Men men skal ikke klage ass, utrolig bra at MS i det hele tatt velger å sende cd`er og det gratis med DHL hjem til døren Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) men hvorfor bare ikke like godt stappe i alle oppdateringene i samma cd`en. Fordi det er ikke sikkert at alle patchene var distribuert i forhold til tidspunktet for når CD'ene ble produsert............. Endret 29. mars 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Noen som vet om cden blir lagt ut på nett så man kan laste den ned kjapt ? Eller kan noen som har fått den eventuelt legge den ut? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har fått CD'en min allerede i forrige uke med et bud som kom med CD'en på døra. Kjekt. CD'en har IKKE SP2, men alle oppdateringene som er blitt utgitt til nå. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er det ikke mulig å bare laste ned alle oppdateringene et sted og brenne på cd selv som har 1 installasjonsfil som lar deg velge hvilke oppdateringer du vil legge inn?? Kan da ikke være så vanskelig det? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Slenger du ut info her hvis du får noe svar ? Og her kommer svaret fra Microsoft Norge ang. de av oss som sitter med engelskspråklige OS'er......: "Hei Alan Denne CD-en finnes kun i norsk versjon for kunder i Norge. Beklager, men det er for tiden ingen mulighet for å bestille denne på engelsk for våre kunder i Norge. Denne CD-en er helt lik de oppdateringer og nedlastninger som finnes på våre sider. CD-en er laget til våre kunder som sitter på en treg linje og ikke kan laste ned slike oppdateringer over internett. Jeg har rettet en forespørsel til de ansvarlige for denne CD-en om det vil komme en slik også for brukere av engelsk OS. Men, som sagt, du finner de samme oppdateringene på www.microsoft.com/security. Håper dette var et oppklarende svar. Med hilsen Customer Service Representative" Så synd men sant - vi kan ikke få det........... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 men hvorfor bare ikke like godt stappe i alle oppdateringene i samma cd`en. Fordi det er ikke sikkert at alle patchene var distribuert i forhold til tidspunktet for når CD'ene ble produsert............. Jeg fik cd`en som inneholdt alle februar oppdateringene så dem burde kunne stappe i alle patchene som kom før det og helt tilbake til patchene som kom etter SP1, noe det ikke gjorde. Dem har kun tatt med de KRITISKE patchene,såvidt jeg har skjønt Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Så synd men sant - vi kan ikke få det........... Ok, er egentlig ingen krise da jeg har rimelig kjapp linje, men vært ok å hatt det på CD. Vi får bruke Autopatcher Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Slutt med sytingen!! Vi får med de fleste oppdateringene og sparer masse nedlastinger. På toppen av alt er dette ett fullstendig gratis tilbud fra MS som de slettes ikke hadde behøvd å komme med om de ikke ville det selv, så for all del, lev med det! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jada, ingen av oss skal dø...........akkurat nå ihvertfall....... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Slutt med sytingen!! Vi får med de fleste oppdateringene og sparer masse nedlastinger. På toppen av alt er dette ett fullstendig gratis tilbud fra MS som de slettes ikke hadde behøvd å komme med om de ikke ville det selv, så for all del, lev med det! Hvis du leser litt lenger opp såser du at dette ikke varen klage , er fonøyd med sånn som det er, men det kunne blitt enda bedre, men sånn er det bare kan ikke få alt GRATIS uansett Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 huh? Sjekket statusen min nå nettopp. Der stod det at varen var blitt levert, men jeg har ikke fått den... (hva skjer hvis DHL kommr på en dag når jeg ikke er hjemme? Får jeg den i posten?) Lenke til kommentar
msundvor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg fikk min i postkassen... Mulig det har noe med at jeg bor litt utenom allfarvei? - Wes Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hva skjer hvis DHL kommr på en dag når jeg ikke er hjemme? Får jeg den i posten? De legger den i postkassa, gjorde ihvertfall det hos en kompis... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Da var den bestilt. Takk for at du sa ifra om noe så supert Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noen som har bestilt CD for Engelsk OS? Det lurer jeg også på. Hvor bestiller man den engelske versjonen? Må mann inn på den engelske siden dems eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå