Rayline TWB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ingen som er paranoide her - men vi vil ha ENGELSK utgave.......... Lenke til kommentar
torb Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Den som vil ha engelsk utgave kan jo bare bestille engelsk utgave. Hva er problemet? Lenke til kommentar
tozer Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Tenk bare hvor bra dette er for Nettverks admins og crew folk på LAN. Greit nok, den skulle kommet tidligere, men kan ikke klage når den først kommer. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Den som vil ha engelsk utgave kan jo bare bestille engelsk utgave. Hva er problemet? Kan du fortelle meg hvor jeg bestiller det ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk cd'en idag! Må sei at det er kjekt å ha liggende i tilfelle formatering osv.. Bra av MS! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 QUOTE (torb @ 27/03/2004 : 14:01) Den som vil ha engelsk utgave kan jo bare bestille engelsk utgave. Hva er problemet? Kan du fortelle meg hvor jeg bestiller det ? Ja, det skulle jeg ha likt å vite også...... Hver gang jeg har prøvd å bestille over nettet, så insisterer bestillingskupongen på at jeg skal være bosatt med adresse i England........ Lenke til kommentar
torb Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Til mars001. Du bestiller her: her (ble kanskje ikke en proff link Litt klønete med det der) Lenke til kommentar
reybr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Likte ikke den CDen jeg. Vi har ingen mulighet til å velge hvilke oppdateringer som skal legges inn. Alt blir lagt inn, til og med Mediaplayer 9 :-( Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det hjelper absolutt ingenting å bestille via den linken din der. Du får fremdeles ikke valgt engelskspråklig versjon ved å angi at du bor i Norge. Angir du at du bor i Canada eller USA - så får du bestilt engelsk versjon, men da blir du å betrakte som om du bor der også.....F&&%&%¤R¤#¤%&¤ Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Til mars001. Du bestiller her: her (ble kanskje ikke en proff link Litt klønete med det der) Det går ikke, har selvsagt prøvd det Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har nå sendt mail til MS Norge.......... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er dette noe nytt? Dette har vært vanlig i mac verden siden 1994 eller noe sånt. Dere burde forvente å få tilsent oppdateringer, når dere kjøpte et OS til mange hundre kroner, og ikke har fått en ordentlig oppdatering av OS siden XP. Og ikke får et ordentlig nytt OS før ca slutten av 2005. Fatter ikke at dette kommer MS til gode, siden det er et minus at de ikke har gjordt det tidliger. N.B Jeg forstår det slik at de ikke har gjordt det tidliger. Men vis det sånn å forstå at dette er almen praktis fra MS sin side, så venligs se bordt fra det jeg skrev ovenfor. Apple har da aldri gitt ut gratis cd'er med oppdateringer. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har nå sendt mail til MS Norge.......... Slenger du ut info her hvis du får noe svar ? Sendte de en mail for lenge siden om det men fikk aldri noe svar... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Synes det var et fint initiativ av Microsoft jeg, og det er kjekt å ha, selv om jeg sitter på 1,6mbit-linje. Det MÅ jo gå kjappere å bare putte inn CD'n, i stedet for å laste ned alt etter hver formatering Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Slenger du ut info her hvis du får noe svar ? Ja det skal jeg gjøre..... Lenke til kommentar
Empty Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er dette tilbudet helt gratis? Slipper man altså å betale frakt og alt ? I så fall, kjempe bra.. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ja, det er helt gratis! Nettopp fått min. Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har allerede fått bruk for den cd'n, men da jeg gikk oppdateringssiden til MS etterpå, var det masse oppdateringer der som ikke var med på cd'n. Men sparte meg jo en god del av nedlastingene da.. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk mine fredag i posten, lurer på om jeg ikke kan få engelsk utgave isteden Venter med å bestille nytt til Win XP SP2 released version kommer. PS til dere som er paranoide og ikke tør bestille pga..ja det vet dere best selv en kamerat av meg med litt på samvittigheten fikk platene for ettpar dager siden og det var ikke FBI folk som langet over CD'ene og det er ikke observert svarte biler med sotede vinduer i området...Han ble heller ikke lagt i jern da han var på Rema og kjøpte Cola. hehe, uansett har jeg bestilt det til jobben min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå