ronndi Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 uansett paranoide tullinger. Hvor mange er det som gidder å registrere win med navn. Jeg tror jeg har eid lisenser til alle utgaver siden 3.2 og har klart meg fint uten registrering. Hele ideen er kjempe fin for alle som jevnlig reinstallerer. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har bestillt for 3uker siden, fått bekreftelse pr mail den første dagen. Men etter det har jeg ikke hørt noe fra de. Men det kan jo hende den dukker opp. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har bestillt for 3uker siden, fått bekreftelse pr mail den første dagen. Men etter det har jeg ikke hørt noe fra de. Men det kan jo hende den dukker opp. Da får du nok en mail de nærmeste dagene om at den er på vei, fikk det nøyaktig 3 uker etter jeg bestilte. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kan noen poste når de ghar fått cd`en bestilte min den 10.03.04 fikk bekreftelses mail dagen etter, men statusen så står det fortsatt under behandling Lenke til kommentar
dazed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Ingen som bruker AutoPatcher? Genialt for den som reinstallerer mye... Se http://www.autopatcher.com/ Fungerer riktignok bare med engelsk versjon av OS. Knut Endret 19. mars 2004 av dazed Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ingen som bruker AutoPatcher? Genialt for den som reinstallerer mye... Se http://www.autopatcher.com/ Fungerer riktignok bare med engelsk versjon av OS. Knut Jepp. Bare det fantes på norsk versjon også Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Kan noen poste når de ghar fått cd`en bestilte min den 10.03.04 fikk bekreftelses mail dagen etter, men statusen så står det fortsatt under behandling CD'ene ble vist levert på døra i går når jeg ikke var hjemme, kom med bud lissom, koster sikkert endel penger dette greine her for MS. Bestilte 29.02 og fikk altså i går. Edit: Antivirus/firewall programmet er forresten F-Secure. Endret 20. mars 2004 av mars001 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jepp fikk også min cd idag ble levert på døra av DHL:P Det virker som om det kommer ny cd hver måned, den jeg fikk er fra februar. Lurer på om det går ann å bestille for hver måned Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har fått bekreftelse på mail om at den er sendt jeg, så da kommer den kanskje i morgen da! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er jo bare å bruke tracking koden fra mailen, hvis forsendelsen er langt unna tar det jo lengre tid. Fikk mail i går om at det var sendt og en sånn tracking kode. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er jo bare å bruke tracking koden fra mailen, hvis forsendelsen er langt unna tar det jo lengre tid. Fikk mail i går om at det var sendt og en sånn tracking kode. Fikk sånn mail med at den var sendt 25.03.2004 kl 00:29 Også ble den levert å døren 25.03.2004 kl 12:00 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Wow! Detta var uvant bra fra MS sin side.. bestilte en jeg.. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 He he. Fikk min i dag. Skal reinstallere og legge inn alt på nytt i morgen. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Fikk min også i dag Er strålende fornøyd! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tror jeg skal bestille neste cd på sensommer nå Kjekt å ha alle oppdateringene med Servicepack 2 inkludert og det HELT gratis Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dette er bare en teori, men siden SP2 RC1 er kommet vil det nok ikke være mange måneder før SP2 kommer ut. En måned mellom RC1 og RC2 er vanlig og "full stable version" kommer ut vanligvis en måned etter RC2, så mai er nok noe jeg kan satse penger på. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kommer ikke før juni/juli tenker jeg...... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk mine fredag i posten, lurer på om jeg ikke kan få engelsk utgave isteden Venter med å bestille nytt til Win XP SP2 released version kommer. PS til dere som er paranoide og ikke tør bestille pga..ja det vet dere best selv en kamerat av meg med litt på samvittigheten fikk platene for ettpar dager siden og det var ikke FBI folk som langet over CD'ene og det er ikke observert svarte biler med sotede vinduer i området...Han ble heller ikke lagt i jern da han var på Rema og kjøpte Cola. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk mine fredag i posten, lurer på om jeg ikke kan få engelsk utgave isteden Har sendt mail og spurt om det, men aldri fått noe svar. Si ifra hvis du finner det ut, vil også gjerne ha engelsk utgave. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Da er det bestillt. Det er jo alltid greit å ha liggende sikkerhetsoppdateringer på cd !!!! Hvorfor er dere andre så paranoide da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå