leirpytt Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå syns jeg Microsoft har overgått egen evne. De gir ut gratis cd'r med oppdateringer. Dette er jo kanonbra, ikke minst for de som sitter på analog/ISDN. Jeg har i allefall besilt ett sett med oppdateringer, så slipper jeg å laste de ned hver gang. Her finner du bestillingsskjema Det er ikke ofte en kan si det, men dette var et bra initiativ av ms! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå syns jeg Microsoft har overgått egen evne. De gir ut gratis cd'r med oppdateringer. Dette er jo kanonbra, ikke minst for de som sitter på analog/ISDN. Jeg har i allefall besilt ett sett med oppdateringer, så slipper jeg å laste de ned hver gang. Her finner du bestillingsskjema Det er ikke ofte en kan si det, men dette var et bra initiativ av ms! Hmm, regner med at alt dette også kan lastes ned? Om det ikke er noe annerledes er det ihvertfall totalt unødvendig for meg, men et veldig bra påfunn fra MS's side. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Hmm, regner med at alt dette også kan lastes ned? Om det ikke er noe annerledes er det ihvertfall totalt unødvendig for meg, men et veldig bra påfunn fra MS's side. Det går jeg på det sterkeste ut ifra, men f.eks for min del som kjøpte en av de første versjonene av XP og ikke sitter på ei feit bredbåndlinje, så hjelper det bra at jeg slipper å laste ned ca 100MB med oppdateringer hver gang jeg formaterer Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kan være greit å ha en sånn cd uansett Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det virker som man bare kan bestille for norsk Windows? Hva med oss i Norge som har engelskspråklig OS......? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er sikkert bare å ringe til Microsofts kundeservice så får du nok en som passer til din språkversjon Uansett meget greit for oss stakkarser som bor slik at vi ikke har mulighet for ADSL eller annen fastlinje. Noen som veit når Servicepack 2 er ute BTW? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er sikkert bare å ringe til Microsofts kundeservice så får du nok en som passer til din språkversjon Uansett meget greit for oss stakkarser som bor slik at vi ikke har mulighet for ADSL eller annen fastlinje. Noen som veit når Servicepack 2 er ute BTW? på sensommeren har jeg hørt. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er dette noe nytt? Dette har vært vanlig i mac verden siden 1994 eller noe sånt. Dere burde forvente å få tilsent oppdateringer, når dere kjøpte et OS til mange hundre kroner, og ikke har fått en ordentlig oppdatering av OS siden XP. Og ikke får et ordentlig nytt OS før ca slutten av 2005. Fatter ikke at dette kommer MS til gode, siden det er et minus at de ikke har gjordt det tidliger. N.B Jeg forstår det slik at de ikke har gjordt det tidliger. Men vis det sånn å forstå at dette er almen praktis fra MS sin side, så venligs se bordt fra det jeg skrev ovenfor. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ja for guds skyld må man klage uansett, først fordi det ikke har eksisterrt og når det kommer så må man klage fordi det skulle kommet før, herlig verden Bestilte den for litt over 2 uker siden, håper jeg får den snart. Noen som har bestilt CD for Engelsk OS? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det finnes også et alternativ for de som måtte ha en eller annen server versjon av Windows. Bestillingsskjema finnes her Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Bestillte en jeg og. Er jo kjekt å ha en slik en da Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg klarer meg godt med Windows Update fremover, men et kjempesmart påfunn for folk uten internett eller med tregt internett. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 dette hjelper nok på når jeg skal formatere. er så tungvint å måtte laste ned en haug av updater hver gang jeg legger inn xp, nå blir det bare en ekstra cd å installere. tenkte for en stund siden på at de burde sende ut oppdaterte xp-cder hver tredje måned eller noe, men dette gjør samme susen. Lenke til kommentar
Orchid Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 He hehe På en måte kontrollere MS de som har en PiratCopy !!! Skriftlig !!! Det er bra ... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 dette hjelper nok på når jeg skal formatere. er så tungvint å måtte laste ned en haug av updater hver gang jeg legger inn xp, nå blir det bare en ekstra cd å installere. tenkte for en stund siden på at de burde sende ut oppdaterte xp-cder hver tredje måned eller noe, men dette gjør samme susen. Det er da mye bedre på denne måten egentlig. Jeg hadde ikke giddet å reinstallere alt så ofte ihvertfall. Men syns godt vi kunne få en ny hoved-cd hver gang de legger inn en ny servicepack. F.eks. som da de integrerte servicepack1. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fikk mail fra MS i går. CD'ene er på vei. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 dette hjelper nok på når jeg skal formatere. er så tungvint å måtte laste ned en haug av updater hver gang jeg legger inn xp, nå blir det bare en ekstra cd å installere. tenkte for en stund siden på at de burde sende ut oppdaterte xp-cder hver tredje måned eller noe, men dette gjør samme susen. Det er da mye bedre på denne måten egentlig. Jeg hadde ikke giddet å reinstallere alt så ofte ihvertfall. Men syns godt vi kunne få en ny hoved-cd hver gang de legger inn en ny servicepack. F.eks. som da de integrerte servicepack1. Det er ikke noe problem å integrere sp1 selv. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvis du har Windows XP CD som er noe gammel kan du bare laste ned Windows XP versjon xxxxxxxx Pro/Home corporate edition siste versjon, de skal ha alt mener jeg. Dette opplegget er sikkert for å sjekke hvem som har Windows mot registrerte navn så de kan kartlegge piratkopier - Jaja, ingenting å frykte her *Klikk->Bestill* Kjekkt å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå