Navyshark Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 I dag observerte eg ein liten detalj som gjev meg ny tru på Elkjip som konkuranse dyktig mot nettbutikkane. Difor sendte eg følgane mail til Komplett. Hei har observert at høgtalar settet x-620 frå Logitech kostar 1001 kr + frakt i dykkar nettbutikk.Det same produktet går for 795 kr hjå Elkjip. Eg tykkjer ikkje at det er spersielt konkuranse dyktig at ein kan spare 300 kr og få vara same dagen frå elkjip. På ei anna side gjev Telenor bort settet mot teikning av online ADSL abonement. Eg tente eg berre ville gjere dykk oppmerksame. Vennleg helsing Vidar Haslum Sidene der eg fann dette finn du her (Elkjip) og her (Komplett) Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) ca. 200 kroner i forskjell er ikke noe å skrike for vel? Husk at det ikke er ALLE som har en elkjøp butikk i nærheten. Endret 14. mars 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
eln Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vil si at det er ett fint eksempel på at elkjøp ikke har dobbel pris på ALT Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 en ting som også er typisk for elkjip (o.l.) er at om noen mnd (år kanskje?) så selger de samme modell til samme pris, mens andre butikker får inn nyere og bedre modeller, og gjerne til en lavere pris... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 ca. 200 kroner i forskjell er ikke noe å skrike for vel? Husk at det ikke er ALLE som har en elkjøp butikk i nærheten. hehe ser det på namnet ja!! Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 komplett vinner der uten tvil Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Mye av det som Elkjøp selger som kampanje selger komplett som normalpris og prisene er alikevel ganske identiske. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg synes elkjøp er ok jeg, men jeg sjekker alltid hva jeg skal ha og pris før jeg handler dyre ting. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Ehh, det ser ut som om noen (begge) har endret prisene ? Det står vitterligen 995,- hos Elkjøp nå og litt lavere pris hos oss... Edit: Hadde lagt inn feil pris på Komplett.no Endret 20. april 2004 av Komplett.no Salg Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ikkje elkjip men elkjøp Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ikke rart prisen er endret. Dette er jo en gammel tråd. Kan ikke huske jeg skrev det andre innlegget her Lenke til kommentar
CD Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Ehh, det ser ut som om noen (begge) har endret prisene ? Det står vitterligen 995,- hos Elkjøp nå og 834 hos oss... Det står da ennå 1001,- hos dere, glemte du m.v.a.? Edit: ser ut til at Elkjøp ikke har den inne i det hele tatt, ikke i nettbutikk eller de butikkene jeg skjekket Endret 20. april 2004 av CD Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 ...eller 639kr hos PSData. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 *rødme* Noen dager går alt galt, prisen er nå redusert noe ift gammel pris (synlig i løpet av kort tid), men ikke så mye som vi skrev i forrige innlegg. Redigerer det nå. I tillegg la vi først nå merke til at det var et gammelt innlegg. Noen dager burde man blitt i sengen... Uansett så er prisen på PS svært bra og vi er ærlige nok til å innrømme det Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Noen dager burde man blitt i sengen... Uansett så er prisen på PS svært bra og vi er ærlige nok til å innrømme det eh, ærlighet for Komplett.no = innrømme noe dere er tvunget til ? Vurder senga 1 dag til, eller enda bedre priser Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) glem det Endret 23. april 2004 av Alastor Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 I dag observerte eg ein liten detalj som gjev meg ny tru på Elkjip som konkuranse dyktig mot nettbutikkane. Difor sendte eg følgane mail til Komplett. Hei har observert at høgtalar settet x-620 frå Logitech kostar 1001 kr + frakt i dykkar nettbutikk.Det same produktet går for 795 kr hjå Elkjip. Eg tykkjer ikkje at det er spersielt konkuranse dyktig at ein kan spare 300 kr og få vara same dagen frå elkjip. På ei anna side gjev Telenor bort settet mot teikning av online ADSL abonement. Eg tente eg berre ville gjere dykk oppmerksame. Vennleg helsing Vidar Haslum Sidene der eg fann dette finn du her (Elkjip) og her (Komplett) 1. mange som ikke sjønner ny norsk så prøv BOKMÅL (vis du kan det da) 2. wee prisen er jo ikke noe bare 200kr mere Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 1. mange som ikke sjønner ny norsk så prøv BOKMÅL (vis du kan det da)2. wee prisen er jo ikke noe bare 200kr mere Hei, du! Jeg mener at det er bedre og snakke RENT nynorsk enn U-RENT bokmål. Skal rette feilene dine jeg: 1. mange som ikke sjønner ny norsk så prøv BOKMÅL (vis du kan det da) Feil: ny norsk = nynorsk vis = hvis 2. wee prisen er jo ikke noe bare 200kr mere Feil: wee = ? mere = mer Dagens Tips! Ikke klag på andre, når du ikke kan det bedre selv Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Prisene på høyttalere hos Komplett.no er ganske "dyre" i forhold til PS Data sine. Samtidig har Komplett.no langt større utvalg i lydkort. De er også mye billigere enn på PS Data. Vanskelig å velge hvor jeg skal kjøpe meg lydkort + 2.1-lyd-sett Dagens Tips! Ikke klag på andre, når du ikke kan det bedre selv Du hadde noen skrivefeil du og Bl.a. setningen jeg nettopp siterte. Endret 28. april 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå