scoot Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Jeg har nå sett gjennom ALLE menyer og undermenyer i bios, og finner ikke voltage eller frequency control.. Dvs, jeg får IKKE klokket.. Og mitt spørsmål er da som følkger: Er mitt hovedkort Uklokkbart ? .... PS: På nettsiden til Jetway ( HK ) står det som følger: "..You find the Micro Adjustment ( overklokkingen ) under Magic Voltage/Frequency control.." Men den menyen er jo ikke i bios Noen som vet ? EDIT: søvnløshet førte til MANGE skriveLEIFS Endret 14. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 de snakker vel om nyeste bios. flash bios, løser mye.. Men er det no vits å klokke den cpu'en da? Når jeg tenker meg om, ja! En Celeron 2.0 på stock er vel ikke det første man stiller opp med i video koding Hvis du får til, kom tilbake med resultater før/etter klokkingen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Vet at Cellyn hopper opp til 3.0, vet om en som har det.. BTW, jeg har nyeste bios, så om noen vet ? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 kansje det heter noe annet hos deg i din BIOS Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hjelper litt om du får med viktig info når du spørr om hjelp -> hvilket hk du har? Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 i biosen min er det sånn at jeg må trykke ctrl+F1, inne i bios. da kommer de avanserte instillingene opp. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Høres ut som dette et program som følger med på installasjons-CD. "Magic Voltage/Frequency control.." Har ikke hørt om "Magic" i BIOS før... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Har JEtway P4MFM .. MEN takk.. Jeg skal prøve ctrl + f1, for borte i vinduet står det nemlig.. " Menu level" .. Men har aldri kommet meg dit før.. skal teste nå.(Funka IKKE! ) Men.. Det må jo gå og klokke. eller er det noen kort som ikke klokker? Endret 14. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
bleak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 det er noen som har bios som ikke lar deg klokke på den måten. feks er dette vanelig på ferdig kjøpte maskiner. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Maskinen har jeg bygd selv.. .. Men tilbake til spørsmålet, det må jo gå an og klokke, på en eller annen måte ? Edit: Jeg var litt for rapp i kjeften Endret 14. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) SÅ dum er jeg ikke .. .. Men tilbake til spørsmålet, det må jo gå an og klokke, på en eller annen måte ? Er det forumet som er dumme da som IKKE kan finne hvilket system DU har? I høflighet til de du stiller, og forventer et svar av kan du ihvertfall opplyse om det. Her er ihvertfall noe "Magic": MTwinXPR10.zip (01/06/03) 998K 1.0 Asia Site MagicTwin 2-User software Install Guide My Webpage http://www.jetway.com.tw/evisn/index.html Endret 14. mars 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 SÅ dum er jeg ikke .. .. Men tilbake til spørsmålet, det må jo gå an og klokke, på en eller annen måte ? Er det forumet som er dumme da som IKKE kan finne hvilket system DU har? I høflighet til de du stiller, og forventer et svar av kan du ihvertfall opplyse om det. Hvis dette er Compac er klokkingsmulighetene små. Her er ihvertfall noe "Magic": MTwinXPR10.zip (01/06/03) 998K 1.0 Asia Site MagicTwin 2-User software Install Guide My Webpage http://www.jetway.com.tw/evisn/index.html .. Dette var bare en litt dum måte og si nei på.. Beklager.. Takk for linkene, skal teste de =) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvordan fikk du tak i et Jetway-hk? Jeg har ikke sett de kortene til salgs i en eneste webshop. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Hvordan fikk du tak i et Jetway-hk? Jeg har ikke sett de kortene til salgs i en eneste webshop. www.itech.no .. De er seriøse, har fått bra service.. =) Selvom prislistene ikke er oppdatert bør du sende en mail Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har fortsatt en følelse av at det er en software for clocking. Fannt ikke kortet som du oppgav heller, så jeg er muligens helt på jordet.... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Har fortsatt en følelse av at det er en software for clocking.Fannt ikke kortet som du oppgav heller, så jeg er muligens helt på jordet.... Info om Kortet fant jeg på www.google.com -> Jetway +P4MFM <- søk på det, så finner du =) .. Laster ned en manual nå =) HER er info om kortet Dette snakket jeg om: ".....CPU Bus Frequency * CPU Bus Frequency , Choose One Step Add 1MHz From 100MHz Up to 200MHz in BIOS Setup (Frequency Magic Setting) ......" Endret 14. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Såg litt på chipset , men fannt ikkeut noe i farten... http://www.via.com.tw/en/apollo/p4m266.jsp Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Takk for hjelpen uansett =) .. Siden jeg ikke finner den menyen i bios, har de da fjernet den ? .. . er det noen bios updates, eller noe jeg må gjøre for at det funker.. Eller finnes det programmer som gjør at jeg kan klokke fra Windows ? Endret 14. mars 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Forresten, er det INGEN som noen gang har HATT Jetway ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Forresten, er det INGEN som noen gang har HATT Jetway ? Jo, jeg har et Jetway hk for Pentium Pro. Og jeg liker det ikke. Jeg får ikke oppgradert BIOS på dette hovedkortet. Blir ikke noe hk fra Jetway på meg, nei. Du burde heller kjøpt et hk fra Abit eller Asus. Mye bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå