Gå til innhold

Er mitt hovedkort et av de få ?

scoot

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett gjennom ALLE menyer og undermenyer i bios, og finner ikke voltage eller frequency control.. Dvs, jeg får IKKE klokket.. Og mitt spørsmål er da som følkger: Er mitt hovedkort Uklokkbart ? :cry: ....

PS: På nettsiden til Jetway ( HK ) står det som følger: "..You find the Micro Adjustment ( overklokkingen ) under Magic Voltage/Frequency control.." Men den menyen er jo ikke i bios :scared:

Noen som vet ? :angry:

EDIT: søvnløshet førte til MANGE skriveLEIFS

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de snakker vel om nyeste bios. flash bios, løser mye..

Men er det no vits å klokke den cpu'en da?

Når jeg tenker meg om, ja! En Celeron 2.0 på stock er vel ikke det første man stiller opp med i video koding :p

Hvis du får til, kom tilbake med resultater før/etter klokkingen :)

Lenke til kommentar

Har JEtway P4MFM .. MEN takk.. Jeg skal prøve ctrl + f1, for borte i vinduet står det nemlig.. " Menu level" .. Men har aldri kommet meg dit før.. skal teste nå.(Funka IKKE! )

Men.. Det må jo gå og klokke. eller er det noen kort som ikke klokker? :cry:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
SÅ dum er jeg ikke  :laugh: ..

.. Men tilbake til spørsmålet, det må jo gå an og klokke, på en eller annen måte ?  :ermm:

Er det forumet som er dumme da som IKKE kan finne hvilket system DU har?

I høflighet til de du stiller, og forventer et svar av kan du ihvertfall opplyse om det.

Her er ihvertfall noe "Magic":

MTwinXPR10.zip (01/06/03) 998K 1.0 Asia Site MagicTwin 2-User software Install Guide My Webpage

http://www.jetway.com.tw/evisn/index.html

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar
SÅ dum er jeg ikke  :laugh: ..

.. Men tilbake til spørsmålet, det må jo gå an og klokke, på en eller annen måte ?  :ermm:

Er det forumet som er dumme da som IKKE kan finne hvilket system DU har? I høflighet til de du stiller, og forventer et svar av kan du ihvertfall opplyse om det.

Hvis dette er Compac er klokkingsmulighetene små.

Her er ihvertfall noe "Magic":

MTwinXPR10.zip (01/06/03) 998K 1.0 Asia Site MagicTwin 2-User software Install Guide My Webpage

http://www.jetway.com.tw/evisn/index.html

.. Dette var bare en litt dum måte og si nei på.. Beklager.. Takk for linkene, skal teste de =)

Lenke til kommentar
Har fortsatt en følelse av at det er en software for clocking.

Fannt ikke kortet som du oppgav heller, så jeg er muligens helt på jordet.... :dontgetit:

Info om Kortet fant jeg på www.google.com -> Jetway +P4MFM <- søk på det, så finner du =) .. Laster ned en manual nå =)

HER er info om kortet :D

Dette snakket jeg om:

".....CPU Bus Frequency

* CPU Bus Frequency , Choose One Step Add 1MHz From 100MHz Up to 200MHz in BIOS Setup (Frequency Magic Setting)

......"

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen uansett =)

.. Siden jeg ikke finner den menyen i bios, har de da fjernet den ? :dontgetit: ..

. er det noen bios updates, eller noe jeg må gjøre for at det funker.. Eller finnes det programmer som gjør at jeg kan klokke fra Windows ?

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Forresten, er det INGEN som noen gang har HATT Jetway ? :scared:

Jo, jeg har et Jetway hk for Pentium Pro. Og jeg liker det ikke. Jeg får ikke oppgradert BIOS på dette hovedkortet. Blir ikke noe hk fra Jetway på meg, nei. Du burde heller kjøpt et hk fra Abit eller Asus. Mye bedre kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...