Itw Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei. Hvordan kjøleblokk og vifte burde jeg velge til min xp2600? Har en glacial tech retail dimond 2100 gold til xp3200+ nå, men uansett så ligger cpu temp på 49-53grader uansett idle eller full load. Vil gjerne ha ned tempen litt så regner med att dere med masse erfaring av vifter og kjøleblokker kan anbefale noe Og finnes det ferdig sett for og ta hull i kabinett døra og sette vifta der med rør inn til kjøle blokka så får cpu fersk luft uansett... Hvor mye kjølepasta skal man ha på? Finnes det guiede for dette på nett? Har ikke klokka maskinen. Og vannkjøling blir det når kjeringa har fått oppvaskmaskin,sofa osv.. Så må ha en litt biligere løsning i mens... På forhånd tusen takk for svar Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 du kan jo kanskje prøve en Jet7 fra coolermaster.. kjøler bra den, men durer litt på maks da.. nettop kjøpt min Jet4 til intel, så hakke fått testa den enda.. ThaAndre Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg ville ha gått for denne kjøleren Og du trenger litt kjølepasta også kalt goop Her er en goop guide som igjenn passer sammen med nybegynner guiden Lykke til Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Tusen takk dette hjalp virkelig! Dette var alt jeg trengte... Er foresten på tur ned på esso for og kjøpe isopropanol nå, og kjlepastaen er leita fram igjenn Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Som vanlig så sier jeg "ikke kjøp silent twin". Den er ikke stille nok til å forsvare den halvdårlige ytelsen. Jeg ville (og har) gått litt i pris og kjøpt en stor ribbe fra Thermalright eller Swiftech. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Thermaltake Extreme Volcano 12 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 tja 48db på max.. hmm mye det.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Oki vaska cpu og kjøleblokk med isapropanol og det funker! Tempen datt fra 50grader til 42-44grader.. akkurat starta oppigjen så har ikke fått prøvd med load ennå... men tempen er jo lavere som idle da... Tusen takk for svar og tips! mvh ITW Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 hmm. Tempen ble mye mere ustabil nå etter att jeg vaska osv. før jeg vaska lå den på 49-50 uansett idle men nå så hopper den 44-46 hele tia... hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå