Gå til innhold

bærbar spill-PC til under 15.000


kilik

Anbefalte innlegg

jepp, har planer om å kjøpe meg en bærbar multimedia/spill-laptop. har aldri eid en laptop før, så har ikke helt peiling på hva jeg skal se etter. skjerm, batteritid og sånt har jeg ikke peiling på...

 

noen som vet av et bra tilbud? den skal brukes til spill, skolearbeid og ellers generell databruk. maxpris er som sagt 15.000 kroner...

 

 

har selv kommet opp med følgende minstekrav til PC'en:

 

512 MB RAM (må kunne oppgraderes til minst 1 GB)

ATI Mobility Radeon 9600

DVD-brenner

60 GB harddisk

 

 

kan nevne at jeg nettopp har kjøpt meg Creative Extigy (eksternt USB 5.1 surround lydkort/decoder), så det interne lydkortet på den bærbare trenger ikke være noe bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp, har planer om å kjøpe meg en bærbar multimedia/spill-laptop. har aldri eid en laptop før, så har ikke helt peiling på hva jeg skal se etter. skjerm, batteritid og sånt har jeg ikke peiling på...

 

noen som vet av et bra tilbud? den skal brukes til spill, skolearbeid og ellers generell databruk. maxpris er som sagt 15.000 kroner...

 

 

har selv kommet opp med følgende minstekrav til PC'en:

 

512 MB RAM (må kunne oppgraderes til minst 1 GB)

ATI Mobility Radeon 9600

DVD-brenner

60 GB harddisk

 

 

kan nevne at jeg nettopp har kjøpt meg Creative Extigy (eksternt USB 5.1 surround lydkort/decoder), så det interne lydkortet på den bærbare trenger ikke være noe bra...

Bærbare PC'er er ikke noe særlig oppgraderingsvennlige... Bare sånn at du vet det (angående RAM'en) javascript:emoticon(':)')

Lenke til kommentar

Tundra 1557 fra www.psdata.no

 

Sjekk testen på barbara.no hvor den sammenligner zepto sin nye spillmaskin opp mot tundra.

 

Blir nok det å få dvd-brenner i tillegg til 60gig og 512 som blir den største utfordringen til den prisen, når du i tillegg skal ha ati9600

Endret av Vannjenta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...