Gå til innhold

Thermaltake Xaser III Lanfire Aluminium - tøft?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke ferdig moddet kabinetter er noe tøft da...

Men for folk som aldri har sett noe annet enn kjedlige grå elkjøp pcer så er det nok ganske hipt.

 

Fordel med kabinettet der i forhold til Chieftec er vell den utrulig lave vekten (4 kg har jeg hørt), vifte styring og endel vifter :)

Lenke til kommentar
Syns ikke ferdig moddet kabinetter er noe tøft da...

Men for folk som aldri har sett noe annet enn kjedlige grå elkjøp pcer så er det nok ganske hipt.

Kunne ikke vært mer enig! :thumbs: Kabinetter som Thermaltake ol gjør meg bare oppgitt..folk blir bare mer og mer slappe som tiden går..Ser ikke det morsomme i å kose seg med å modde! (gleder meg som en unge til sommeren, da skal kassa mi "under kniven" for alvor :devil: )

Lenke til kommentar

Synes det kabinettet der er veldig tøft. Jeg har bygd en pc med dette kabinettet, det oppstod ingen problemer da.

 

Selv har jeg ett vanlig svart xaser III kabinett. Det er som nevn over mye tyngre, men det er også mye større. Både høyere og faktisk ganske mye lengre. Hvis jeg skulle valgt ville jeg uten tvil valgt et vanlig xaser III kabinett. Det er mye mer romslig innvendig og etter min mening mye stiligere. Så hvis du ikke er veldig opptatt av vekt ville jeg gått for det isteden.

 

Men for all del. Det der er også ett supert kabinett :)

Lenke til kommentar

Værre en chieftech? Ingen kan påstå at ikke Chieftech dragon designet (og de fleste variasjonene av denne) ikke har et rent og pent design som verken er glorete eller kjedelig.

 

Dessuten er jo kabinettene et av de mer geniale i funksjonalitet.

 

Bare fordi at mange andre bruker dem, så blir de ikke noe styggere av den grunn. Mer uoriginalt kanskje, men ikke mindre estetisk av den grunn.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...