Kneipp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Jeg var innom Fotoknudsen på Carl Johan i går og dem hadde fått inn IXUS 500. Har ikke funnet noen tester av den på Google? Mulig det var en demo modell, men det den virket iallfall, man kunne slå den på. Endret 14. mars 2004 av Kneipp Lenke til kommentar
CoSSieboy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har også sett den på Spaceworld,de har kommet ut i butikkene nå. Hvis det er noen som er intressert i ett NYTT Canon G5 så er det bare å si i fra. Jeg selger ett her: CANON G5 Lenke til kommentar
spinner56 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Digitalmagasinet.dk har testet Ixus 500. Digitalmagasinet.dk Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei, test på Akamera.no kommer trolig på mandag eller mer sannsynlig tirsdag. Lenke til kommentar
Roncon Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Spennende. Jeg har avventet en handel en stund nå, i påvente av hvordan de nye 5megapixel kameraene gjør det i testene. Egentlig er jeg overrasket over hvordan DSC-T1 kom ut i sammenligningen med IXUS 500. Hadde bla. ventet at støyproblemet ville bli større på sonykameraet. Men her får man bare vente i spenning til tirsdag. Lenke til kommentar
coban Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 lefdal og visse elkjøp butikker har visst også fått det inn- as to my knowledge. tror det skal være tilgjengelig i store kvanta nå.. men er det noen som føler seg lurt av den nye 430? herregud, hva er egnetlig de nye forbedringene de har gjort? bortsett fra prisen egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå