Gå til innhold

overføre film til dv kamera igjen?

Anbefalte innlegg

I Movie Maker 2 bruker du funksjonen Send to DV kamera - og kameraet skal stå på VTR, ikke Memory eller Camera (iallfall skal mitt Sony gjøre det).

At filmer som er redigert i Windows Movie Maker kun vises i Windows Movie Player, er bare tull. Lagrer du filmen som DV og ikke WMV er den som hvilken som helst annen DV-AVI.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min er det play/edut, om den ikke står på det sier kameraet ifra.....men får kun blå skjerm på det som overføres (ja bruker send to dv camera output)

noen sier at europeiske kamera har "sperret" dvIN funksjonen...begynner å tro på det snart..men idiotisk på et såå dyrt kamera.....må jeg kjøpe en "dv digit" koster ikke de 1500?

'

håperjeg slipper det

Lenke til kommentar

Det stemmer at enkelte kameraer har DV in sperret i Europa. Det skyldes en eller annen idiotisk skatt i EU-landene, som importørene slipper å betale hvis kameraene bare har DV out. Funksjonen kan slås på igjen med en widget, men jeg aner ikke hva den koster. Uansett skulle ikke dette være nødvendig, for ifølge videooversikten på dette nettstedet har Sony DCR PC 330e DV in.

Endret av Beatnik
Lenke til kommentar

stemmer det, men selv 6000kr kamera har DVin i disse dager:-)

føler på meg at widget koster 1500kr..om det er tilfelle får jeg glemme overføring til DV cam....

rart at den befynner å ta opp, men viser kun blå skjerm......det er rett format og alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...