Gå til innhold

overføre film til dv kamera igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen som vet, det må da være noen med DV kamera, som klarer i sende det tilbake til kamera + hvilke progs bruker dere....har virtualdub,moviemaker,minidv, et prog som fulgte med kamera.....men klarer ikke å sende tilbake..hva bruker dere

Lenke til kommentar
ok, men export funksjonen er ikke tilstede noen plass:-(

i pinnacle? det er en tab som heter capture, en som heter edit og en som heter export, er det ikke? under export kan du velge mellom ulike formater å exportere i, derav dv quality, stream, videocd og dv-cam.

Lenke til kommentar

i pinnacle? det er en tab som heter capture, en som heter edit og en som heter export, er det ikke? under export kan du velge mellom ulike formater å exportere i, derav dv quality, stream, videocd og dv-cam.

Feil.

Capture - Edit - Make Movie

Det er valgene. Under "Make Movie" velger du "Make tape".

Easy as nothing...

Lenke til kommentar

Feil.

Capture - Edit - Make Movie

Det er valgene. Under "Make Movie" velger du "Make tape".

Easy as nothing...

okei. husker ikke helt navnene i sånne programmer, der går det mer på å huske knappene. men den lå da der jeg skulle ha den til på ligge?

Lenke til kommentar

VIRKER IKKE? hva F*** er galt?

firewire er tilkoblet, og overføring går ok, men ikke sende tilbake......bruker pinnacle studio 8 velger sende tilbake til tape.....

selfølgelig er det DV inn/ut...........helt grønn på dette...

Lenke til kommentar

ok, vel fant ut at det er export i windows movie maker også. oppgraderte til versjon 2..under save var det visst også "tape" mulighet

og overføring tilbake til kamera skal også stå på paly/edit

ok får prøve det.....

Lenke til kommentar

ok, prøvde en 4til4pin FW kabel, nå sender den til kamera igjen, MERKELIG at 6til4 kablen ikke kunne sende til kameraet, det er jo ingenting i veien med den, bruker den på en ekstern HD hele tiden..uansett men det er kun blå skjerm på det ferdige resultatet..merkelig, også om jeg sender det jeg har overført rett tilbake, uten noen forandringer også(velger å lagre resultat i dv kompatibelt format)

programmene ber om å konvertere til DV..noe jeg gjør når jeg skal sende tilbake, emn som sagt, bare blå skjerm

hmmmmmmm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...