div_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hvordan gjøres det? har et sony dcr pc330e movie maker kan overføre fra kamera, men hvordan få det tilbake igjen prøvde windv, men der kommer ikke kamera opp i config hjelp? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har den i-link eller dv inn? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 firewire dv inn/ut Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 ingen som vet, det må da være noen med DV kamera, som klarer i sende det tilbake til kamera + hvilke progs bruker dere....har virtualdub,moviemaker,minidv, et prog som fulgte med kamera.....men klarer ikke å sende tilbake..hva bruker dere Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hos meg funker dette fett i flere programmer, det letteste må være pinnacle studio. i stedet for å exporte filmen til en fil velger du bare å exporte den til kameraet. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 ok, men export funksjonen er ikke tilstede noen plass:-( Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ok, men export funksjonen er ikke tilstede noen plass:-( i pinnacle? det er en tab som heter capture, en som heter edit og en som heter export, er det ikke? under export kan du velge mellom ulike formater å exportere i, derav dv quality, stream, videocd og dv-cam. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ok, men export funksjonen er ikke tilstede noen plass:-( i pinnacle? det er en tab som heter capture, en som heter edit og en som heter export, er det ikke? under export kan du velge mellom ulike formater å exportere i, derav dv quality, stream, videocd og dv-cam. Feil. Capture - Edit - Make Movie Det er valgene. Under "Make Movie" velger du "Make tape". Easy as nothing... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ok, men export funksjonen er ikke tilstede noen plass:-( i pinnacle? det er en tab som heter capture, en som heter edit og en som heter export, er det ikke? under export kan du velge mellom ulike formater å exportere i, derav dv quality, stream, videocd og dv-cam. Feil. Capture - Edit - Make Movie Det er valgene. Under "Make Movie" velger du "Make tape". Easy as nothing... okei. husker ikke helt navnene i sånne programmer, der går det mer på å huske knappene. men den lå da der jeg skulle ha den til på ligge? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 er det export i windows movie maker2? innså at jeg ikke har versjon 2 bare nr 1.... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 VIRKER IKKE? hva F*** er galt? firewire er tilkoblet, og overføring går ok, men ikke sende tilbake......bruker pinnacle studio 8 velger sende tilbake til tape..... selfølgelig er det DV inn/ut...........helt grønn på dette... Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Problemet skyldes formodentlig ikke noe så prosaisk som at kameraet står på avspilling istedenfor på opptak? Jeg vet at enkelte har gjort den feilen. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 que?? skal det stå på opptak når en overfører? har prøvd alt, ingenting skjer Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 får denne DRITT medingen hele tida...... The dv deck could not be intiliazed check the cable and that the power is on tror vi er dumme eller..selfølgelig er kabelen i og kamera på:-)) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 har 3 moduser Tape Memory Play/edit hvor skal det stå da? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 så jeg begynner å bli irritert Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Den skal nok stå i Play/Edit. I Vegas kan du trykke på print to tape. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 ok, vel fant ut at det er export i windows movie maker også. oppgraderte til versjon 2..under save var det visst også "tape" mulighet og overføring tilbake til kamera skal også stå på paly/edit ok får prøve det..... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 ok, prøvde en 4til4pin FW kabel, nå sender den til kamera igjen, MERKELIG at 6til4 kablen ikke kunne sende til kameraet, det er jo ingenting i veien med den, bruker den på en ekstern HD hele tiden..uansett men det er kun blå skjerm på det ferdige resultatet..merkelig, også om jeg sender det jeg har overført rett tilbake, uten noen forandringer også(velger å lagre resultat i dv kompatibelt format) programmene ber om å konvertere til DV..noe jeg gjør når jeg skal sende tilbake, emn som sagt, bare blå skjerm hmmmmmmm? Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Etter hva jeg har lest og lært så kan filmer som er redigert i Windows Movie Maker kun vises i Windows Movie Player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå