graks Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 jeg leste en plass tror jeg at s700 er en kombinert gms/umts telefon,stemmer det? i artikkelen til amobil de sier at kamera har 4 ganger oppløsningen på hva som vga kamera har stemmer det? der sto det at vga kamera på 640*480 er det samme som 0,3 megapix stemmer det? hvis det er sant at kamera på s700 er 4 ganger så bra som feks nokia 6600,da tar vel bildene 4 ganger så stor plass?. har vi hørt hvor mye intern minne s700 har og hvor mange mb minnekort som følger med? synd at jeg må vente så lenge på den,den burde kommet til sommeren men jeg kan vente. om telefonen koster 5000 kommer uansett til og kjøpe den. bra at den har blitz på kameraet,bilder blir fort dårlig når det er lite lys. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 VGA = 640x480 = 0,3 Megapixler Mer kan jeg ikke svare på for øyeblikket... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 jeg leste en plass tror jeg at s700 er en kombinert gms/umts telefon,stemmer det?i artikkelen til amobil de sier at kamera har 4 ganger oppløsningen på hva som vga kamera har stemmer det? der sto det at vga kamera på 640*480 er det samme som 0,3 megapix stemmer det? hvis det er sant at kamera på s700 er 4 ganger så bra som feks nokia 6600,da tar vel bildene 4 ganger så stor plass?. har vi hørt hvor mye intern minne s700 har og hvor mange mb minnekort som følger med? synd at jeg må vente så lenge på den,den burde kommet til sommeren men jeg kan vente. om telefonen koster 5000 kommer uansett til og kjøpe den. bra at den har blitz på kameraet,bilder blir fort dårlig når det er lite lys. Kan si en ting, og det er at den kan mangle symbian og da er det bare en vanlig mobil med stor skjerm og bra kamera, men megapixler er ikke alt. Som nevnt i utallige poster om S700 (er lov til å lete) så konkluderer man med at opptikken i mobiler er så dårlig at det ikke vil hjelpe så mye man skulle tro med så mange MegaPixler. Et standardkamera er MYE bedre Lenke til kommentar
graks Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 hvorfor er et standard camera bedre en et mega pix camera på mobil? rart at s700 ikke bruker symbrian operativ system som p900 har. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 hvorfor er et standard camera bedre en et mega pix camera på mobil?rart at s700 ikke bruker symbrian operativ system som p900 har. Når du ser et bilde fra et mobilkamera, er det _langt_ fra så bra som det hadde vært på et digitalkamera, og samme med megapixel-kamera... Jeg frykter at bildene på et megapixel-mobilkamera ser ut som de er forstørret fra et VGA kamera... Vi vet jo ikke så mye om den da, men jeg tror S700 er veldig Japan-inspirert (liter funksjooner, nesten bare bra kamera og bra skjerm, slik er det mye av i Japan) De har rettet målgruppen mot de som liker og ta bilder og ikke gidder å drasse med seg digitalkamera og mobiltelefon, _ikke_ proffbrukere... (Som bla. 6600 og P900) Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 la oss bare vente før vi forhåndsdømmer mobilkameraer med høyere oppløsning. Alt det dere sier kan stemme i teorien, men det er praksis som teller, og det vet vi faktisk ingenting om. teknologien går fremover på alle områder, ikke bare mobilteknologi med også da kameraer. jeg sier ikke at 1,3 mp kameraer på mobil leverer nydelige bilder, men sier heller ikke det omvendte. la oss vente å se, eller skaffe noen bilder fra japanske megapixel mobiler... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg skal til CeBIT messen nå på tirsdag->søndag, kan se om jeg får testet S700 sitt kamera og poste med noen prøvebilder, men det er vel ikke så stor sannsynlighet for at jeg får lov til... Men jeg skal prøve ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå