hm87 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har en iso fil jeg skulle ha brent på cd, men nero som jeg bruker, støttet ikke dette formatet. Det gjorde forsåvidt ikke Daemon heller! Fila er en .lcd fil.. Noen som vet om et program som får brent slike filer? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ultraiso skal klare det UltraISO supports more than 27 data CD image formats, including BlinkWrite (*.BWI/*.BWT), CDSpace (*.LCD), CDRWin (*.BIN/*.CUE), CloneCD (*.IMG/*.CCD), DiscJuggler (*.CDI), Duplicator (*.TAO/*.DAO), Easy CD Creator(*.CIF), Fantom CD (*.MDF/*.MDS), Farstone Virtual Drive (*.VCD), Gear (*.p01/*.md1/*.xa), Instant Copy (*.pdi), Nero - Burning ROM (*.NRG), Noum Vapor CDROM (*.VaporCD), NTI CD-Maker (*.NCD), Prassi (*.GCD/*.GI), VCDROM Extension (*.FCD), Virtual CD (*.VC4/ *.000), Virtuo CD Manager (*.VDI), WinISO(*.ISO), WinOnCD (*.C2D). It can handle DVD image up to 10GB, and open Audio CD image(.NRG), Video CD image, or disk image(.IMA) as well. er en cdspace fil link til cdspace sin hjemmeside elle rno http://www.archisoftint.com/logiciels/cdspc_us.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå