lazaaa Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Klikk her, og kom til et forum for mobiltelefoner!!! f. eks. fjerne kameralyd på e700? Legge til din hjemmeside? (linker) Fritt snakk, frie regler, raske svar, ingen registrering! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Kan ikke du slutte å reklamere for det tåpelige, latterlige, dårlige forumet der? EDIT: Moderator, hva med IP-ban? EDIT2: Rapportert. Endret 13. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Normann Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det er 2 stk på forumet som er veldig glade i reklame her... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 er noe som heter reportknapp, man trenger ikke spamme Lenke til kommentar
lazaaa Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 er noe som heter reportknapp, man trenger ikke spamme hva mener du med report-knapp? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 er noe som heter reportknapp, man trenger ikke spamme hva mener du med report-knapp? Rapportere posten din Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 er noe som heter reportknapp, man trenger ikke spamme hva mener du med report-knapp? På dette forumet er det tre regler du har brutt uten at jeg har lest reglene så nøye tipper jeg at det er regler 1. Ha et saklig emnefelt 2. Ikke post unødvendige poster 3. Ikke reklamer Når en av rettningslinjene blir brutt slik som her trykker vi på reportknappen til venstre for quoteknappen, dette advarer moderatorene om din oppførsel og de kan banne deg eller gi deg advarsel. Dette hjelper også til med å få folk til å slutte å fylle trådene med dumme og unødvendige komentarer. Men alt dette tror jeg du vet så slutt å lek dum Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ja tråden stenges og nei, reklame er ikke tillat her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg