Cs-mannen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Etter at jeg har lasta ned security module så kommer denne meldingen "Bad file server is enforcing file consistency for sprites/scope_arc tga" Hva betyr denne meldinga? Blir helt fortvila når steam ikke funker Lenke til kommentar
AxeSlicer Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Tja, si det du. Er vel ikke å komme unna en reinstall. Funker alltid. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 eller du kan bare åpne steam\steamapps\din@mail\counter-strike\cstrike\sprites og slette fila...? Lenke til kommentar
Grums Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) I det minste rename/flytte den. Alltid dumt å slette ting. Endret 14. mars 2004 av Grums Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du har vel ikke tilfeldigvis lastet ned et nytt sikte til et våpen, eller noe? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det er helt trygt å slette den hvis du har lasta ned skin, skjedde meg, jeg bare sletta fila så var alt normalt. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har også hatt mange problemer med steam, men det er alltid andre folk på steamforumet som har det samme problemet. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er det ikke mange topicer nå som er relatert til steam.Trenger vel ikke flere nå.Moderatorene burde lagd en "sticky" thread som heter Steam:Klagemuren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå