Zemeckis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Hei Jeg skulle gjerne ha hatt en gratis netfilter som er enkel å bruke,for å blokkere visse sider for min to yngre søsken.Så på loggen en dag,og da har de gått inn på sider som min mor ikke liker og da vil jeg gjerne blokkere slike sider.Noen som vil hjelpe meg her?Har selv søkt litt rundt,men finner bare slike demo versjoner(15 dagers). Edit:Forandret litt Endret 14. mars 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Poenget borte ved edit Endret 15. mars 2004 av cremaster Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 trur du kan legge inn adresser du vil ha sperra via instillingane på explorer, men er ikkje heilt sikker på korleis. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 De fleste pop-up killere har en slik ekstra funksjon hvor du kan blokkere enkelt sider, hvis du i det hele tatt har en pop-up killer da Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Åssen Internet Abenoment har du?? Vet å bruke en ruter, kan du enkelt sperre sider. Jeg har gode erfaringer med denne fra Komplett.no: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...19&GrpID=2&s=pl. Den koster jo noen kroner (ca 400 ,-), men er vert det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Har Online ADSL fra Telenor.Har ikke installert noen pop-up killer.Men vil du/noen anbefalle en god en som har en funksjon som blokkerer sider.Og en router har jeg ikke bruk for enda.Men takk for alle forslag Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har ikke testet den, men til ditt abenoment, har du noe som hetter Kidsurf . Tror det går på noe av det du vil ha. Ligger under "Kontoadmin." Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Har ikke testet den, men til ditt abenoment, har du noe som hetter Kidsurf . Tror det går på noe av det du vil ha. Ligger under "Kontoadmin." Får teste den ut rundt den 19 mars.Den skal visst bli gratis nå etter det nye fra Telenor.Sist jeg så etter så kostet det vel noen kr/mnd for kidsurf.Men takk uansett Lenke til kommentar
Timur Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er en pop-up stopper som heter NoAds ikke så veldig bra op-up stopper til vanlig bruk, men siden du skal blokkere enkelt sider så er den ypperlig, siden du får oversikt over alle Programmer,nettsider,mapper etc. som er åpne og kan legge dem til i blokkeliste. Altså veldig enkelt trykker på Programmet/nettsida og Add to targets, så er du helt sikker på at den blir riktig(+ at det går 10 ganger raskere), istedetfor hvis du skulle skrevet den selv Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har ikke testet den, men til ditt abenoment, har du noe som hetter Kidsurf . Tror det går på noe av det du vil ha. Ligger under "Kontoadmin." Får teste den ut rundt den 19 mars.Den skal visst bli gratis nå etter det nye fra Telenor.Sist jeg så etter så kostet det vel noen kr/mnd for kidsurf.Men takk uansett I mitt abenoment, tror jeg det er inkludert. Men mulig også Norton Internet Security 2004 har mulighet for å blokkere sider. Det kan du laste ned fra Telenor GRATIS, du må bare først aktivere lisenskoden for programmet (det er GRATIS, var inne på kundesuportchaten og spurte), jeg har lagt det inn, men har ikke satt meg noe veldig inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå