Gå til innhold

Trenger et gratis Netfilter

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skulle gjerne ha hatt en gratis netfilter som er enkel å bruke,for å blokkere visse sider for min to yngre søsken.Så på loggen en dag,og da har de gått inn på sider som min mor ikke liker og da vil jeg gjerne blokkere slike sider.Noen som vil hjelpe meg her?Har selv søkt litt rundt,men finner bare slike demo versjoner(15 dagers).

Edit:Forandret litt

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke testet den, men til ditt abenoment, har du noe som hetter Kidsurf . Tror det går på noe av det du vil ha. Ligger under "Kontoadmin."

Får teste den ut rundt den 19 mars.Den skal visst bli gratis nå etter det nye fra Telenor.Sist jeg så etter så kostet det vel noen kr/mnd for kidsurf.Men takk uansett :thumbup:

Lenke til kommentar

Er en pop-up stopper som heter NoAds ikke så veldig bra op-up stopper til vanlig bruk, men siden du skal blokkere enkelt sider så er den ypperlig, siden du får oversikt over alle Programmer,nettsider,mapper etc. som er åpne og kan legge dem til i blokkeliste.

Altså veldig enkelt trykker på Programmet/nettsida og Add to targets, så er du helt sikker på at den blir riktig(+ at det går 10 ganger raskere), istedetfor hvis du skulle skrevet den selv :)

Lenke til kommentar
Har ikke testet den, men til ditt abenoment, har du noe som hetter Kidsurf . Tror det går på noe av det du vil ha. Ligger under "Kontoadmin."

Får teste den ut rundt den 19 mars.Den skal visst bli gratis nå etter det nye fra Telenor.Sist jeg så etter så kostet det vel noen kr/mnd for kidsurf.Men takk uansett :thumbup:

I mitt abenoment, tror jeg det er inkludert. Men mulig også Norton Internet Security 2004 har mulighet for å blokkere sider. Det kan du laste ned fra Telenor GRATIS, du må bare først aktivere lisenskoden for programmet (det er GRATIS, var inne på kundesuportchaten og spurte), jeg har lagt det inn, men har ikke satt meg noe veldig inn i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...